خبرهای داغ:
مسؤول نظام صالحین بسیج دانش‌آموزی استان سمنان:

دشمن با اعتیاد و بی‌حجابی قصد انحراف نسل آینده‌ را دارد

مسؤول نظام صالحین بسیج دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه دشمن با اعتیاد، بی‌حجابی و فحشا می‌خواهد نسل آینده‌ کشور را منحرف کند، گفت: امروز وظیفه دانش‌آموزان ساختن آینده نظام و حرکت در مسیر شهداست.
کد خبر: ۹۰۱۵۳۴۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان شاهرود پیش از ظهر امروز به همت دبستان آیت‌الله طالقانی برگزار شد.
مسؤول نظام صالحین بسیج دانش‌آموزی استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه نظام اسلامی مانند قطاری است، اظهار کرد: بهمن ۵۷ مدل قطار انقلاب، ولایت‌فقیه قدرت قطار، عاشورا موتور آن و هدایت این قطار با امام و رهبر معظم انقلاب است.
حجت‌الاسلام ماشاالله معمارزاده با بیان اینکه بهای قطار انقلاب، تقدیم ۲۳۰ هزار شهید و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ریل قطار است، اضافه کرد: هدف نهایی این است که از این مسیر به خداوند متعال برسیم.
وی افزود: صدای قطار، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و بوق قطار، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است و این قطار حرکت خود را ادامه می‌دهد؛ برخی مانند بنی‌صدر و فتنه‌گران از این قطار پیاده و برخی مانند حزب‌الله لبنان، گروه مقاومت یمن، حشدالشعبی عراق و سوریه سوار می‌شوند.
مسؤول نظام صالحین بسیج دانش‌آموزی استان سمنان با اشاره به پیچ‌های خطرناک مسیر حرکت و تخریب مسیر گفت: امام راحل فرمودند: «امید من به شما دبستانی‌هاست» و دشمن با اعتیاد، بی‌حجابی و فحشا می‌خواهد شما نسل آینده‌ساز را منحرف کند.
معمارزاده با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحت کنترل یک نیروی قوی به نام امام زمان (عج) است، به شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا فرزندان بهشت هستند و در عالم راهی وجود دارد که جز به بهای خون پیدا نمی‌شود و شهدای ما الگویشان عاشوراست.
وی با اشاره به فداکاری‌های مدافعان حرم گفت: این عزیزان به تبعیت از شهدای دفاع مقدس و عاشورا فراسوی مرز‌ها با دشمنان جنگیدند و امروز وظیفه شما دانش‌آموزان ساختن آینده نظام و انقلاب و حرکت در مسیر شهداست.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، فرمانده بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی سپاه و مسؤولانی از گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود در این مراسم حضور داشتند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
اجرای سرود دسته‌جمعی «سرباز حسینم» و پخش کلیپ شهدا و مولودی‌خوانی و خیرمقدم مدیر دبستان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم برای نخستین بار با حضور کادر اجرایی و دانش‌آموزان در دبستان آیت‌الله طالقانی شاهرود و با همکاری بسیج دانش‌آموزی حوزه ایمان و گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم شاهرود و در گرامیداشت شهدای فرهنگی و دانش‌آموز به‌ویژه شهیدان حسین غنیمت‌پور، علی رحیمی و مصطفی عرب حجی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها