خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

امروز غروب خورشید تابان برجام را به فال نیک می‌گیریم

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه از برجام به عنوان خورشید تابان یاد می‌شد و تیره و تاریک شد، گفت: امروز غروب خورشید تابان برجام را به فال نیک می‌گیریم که این موجب خیر و برکت شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۲۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

امروز غروب خورشید تابان برجام را به فال نیک می‌گیریممرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در واکنش به خروج آمریکا از برجام با اشاره به فرموده امام راحل که مثل رابطه ما با آمریکا مثل رابطه گرگ و میش است، اظهار داشت: تا زمانی که این خوی گرگ صفتی در سردمداران آمریکا وجود دارد این دشمنی ادامه داشته و آنها هیچ‌گاه از دشمنی و توطئه‌های خود دست برنمی‌دارند.

وی علت اصلی دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را کوتاه شدن دست آنها از منافع ایران، خروج ایران از زیر سلطه آمریکا و تبدیل شدن ایرا ن به قدرت جهانی دانست و عنوان کرد: در کشور این امر نباید مورد غفلت واقع شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه در انعقاد تفاهمنامه خسارت بار برجام بین ایران و1+5 منعقد شد از ابتدا مشخص بود که آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: حضرت آقا بارها بر این مهم تاکید داشتند و فرمودند بنده خوش‌بین نیستم و طرف مقابل قابل اعتماد نیست اما متاسفانه دولتمردان ما اعتماد کرده و خوش‌بین بودند و نتیجه این خوش‌بینی را اکنون شاهد هستند.

وی با بیان اینکه رهبری در خصوص برجام فرمودند که اگر می‌خوهیم قرارداد برجام را امضا کنیم، حتماً تضمین لازم را بگیرید، تصریح کرد: ایشان فرمودند مسئولین زحمت کشیدند اما نتوانستند تضمین لازم را بگیرند و حال بعد از 2.5 سال سند فرمایشات رهبری بر همگان روشن شد.

* سند حقانیت دلواپسان نظام امروز با خروج آمریکا از برجام ثابت شد

سیاهوشی با اشاره به اینکه رئیس جمهور سبک مغز آمریکا با تکرار یاوه‌گویی‌ها و دروغ‌های گوناگون علیه ملت ایران اعلام کرد که آمریکا از برجام خارج شده است، افزود: از ابتدا وقوع این جریان مشخص بود چراکه آمریکا هیچ‌گاه به تعهدات خود پایبند نبوده و قابل اعتماد نیست و دیگر اینکه غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای دولتمران، همگان و جهانیان بیش از پیش آشکار و حقانیت ایران و تدابیر و فرمایشات رهبری بر همگان روشن شد و به مسئولین ثابت شد که بعد از این در موارد مشابه حتما به تدابیر رهبری توجه کرده و به دشمن اعتماد نکنند.

وی ضمن گلایه‌مندی از مسئولین و غرب‌زدگانی که دلسوزان نظام را بارها مورد بی‌مهری و اهانت قرار داده و آنها را دلواپس نامیدند، عنوان کرد: سند حقانیت آنها امروز با خروج آمریکا از برجام ثابت شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: از برجام به عنوان خورشید تابان یاد می‌شد و تیره و تاریک شد و امروز غروب خورشید تابان برجام را به فال نیک می‌گیریم که این موجب خیر و برکت شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اروپا نیز همچون آمریکا قابل اعتماد نیست، یادآور شد: در خصوص مذاکره جدید با این سه کشور اروپایی باید دقت لازم صورت گیرد تا مجدد کشور دچار خسارت جبران ناپذیر نشود.

وی نقش برآب شدن نقشه برخی غرب‌زدگان را دستاورد برجام دانست و خاطرنشان کرد: خیلی‌ها به دنبال تطهیر آمریکا و مشروعیت بخشیدن به آمریکا، این دشمن دیرینه ملت ایران بودند و با خروج آمریکا از برجام نقشه آنها نقش بر آب شد که این دستاورد بزرگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات