سرپرست بنیاد شهیدشهرستان فریمان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران اسوه صبر و بردباری و مقاومت هستند

سرپرست بنیاد شهیدشهرستان فریمان گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران اسوه صبر و بردباری و مقاومت هستند و در این سالیان با تحمل رنج‌های فراوان این مهم را نشان داده‌اند.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۴۵
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، غلامرضا اعظم‌نور در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده‌های شهیدان والامقام غلامحسین صفدری، غلامرضا دلنیاز، محمد غزنوی، محسن سروش و جانباز ۳۰ درصد حسین کمالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

اعظم نور در این دیدار‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ارج نهادن به آرمان‌های والای انقلاب از وظایف بزرگ ما است و باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

وی گفت: صبر و بردباری جانبازان و خانواده‌های آن‌ها ستودنی است و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اسوه صبر و بردباری و مقاومت هستند و در این سالیان با تحمل رنج‌های فراوان این مهم را نشان داده‌اند.
 
سرپرست بنیاد شهیدشهرستان فریمان گفت: امروز جوانان باید ادامه دهندگان راه شهدا باشند و با ادامه این راه پاسخ دندان شکنی به کارشکنی‌های دشمنان ایران اسلامی بدهند.

شایان ذکر است شهیدان غلامعلی صفدری، غلامحسین دلنیاز، محمد غزنوی و محسن سروش در ۳۱ تیر ۱۳۶۲، ۳۰ تیر ۱۳۶۷، ۹ شهریور ۱۳۶۵ و ۲۱ دی ۱۳۶۵ شهد شیرین شهادت نوشیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها