سید ساجد یعقوبی
همزمان با سراسر استان اردبیل و با هدف معرفی منفورترین دشمنان حقوق بشر، جشنواره «باروت خیس» در مدارس خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۷۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

جشنواره «باروت خیس» در مدارس خلخال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، سرهنگ جهانبخش عطایی بعد از ظهر امروز در جشنواره بین‌المللی باروت خیس و همایش "من زنده " در خلخال اظهار داشت: بصیرت تنها راه مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و بی‌شک دختران نسل آینده در این زمینه نقش مهمی دارند.

وی افزود: الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و ادامه دادن راه و مسیر آنان یک اصل مهم و اساسی است و در این زمینه همگان باید دست به دست هم داده و هوشیاری و آگاهی را در بین آحاد جامعه و به ویژه نسل امروزی فراهم کنیم که این امر نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و منسجم است.

فرمانده سپاه خلخال بیان کرد: دشمن به دنبال تضعیف نظام است و فضای مجازی را به عنوان بهترین بستر برای پیاده‌سازی اهداف شوم خود می‌داند که به همین دلیل ما باید آگاهانه از این بستر اسفاده کرده و به فرزندانمان نیز آموزش‌های لازم را ارائه دهیم تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید و این بستر به عنوان یک خطر ما را تهدید نکند.

عطایی اظهار کرد: هدف از برگزاری همایش من زنده‌ام حضور گسترده بانوان در محافل معنوی و فرهنگی و مقابله با دشمن است تا دانش آموزان شناخت کافی از شخصیت سبک سرانه رئیس جمهور آمریکا، نیکی هیلی حامی تروریسم و بنیامین نتانیاهو جلاد و شرور داشته باشند.

وی تصریح کرد: باید منفورترین چهره‌های استکبار به نسل کنونی معرفی شود تا آنان دشمنان و استکبار جهانی را به خوبی بشناسند و در مقابل توطئه‌های دشمنان به خوبی رشد و تربیت یابند تا در آینده تهدیدی بسیار مهم برای دشمنان به شمار روند.

ارسال نظرات