خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

آمریکا حتی در زمان ریاست جمهوری اوباما به تعهداتش عمل نکرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: ما در این پنج سال به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده ایم، اما آمریکا حتی در زمان ریاست جمهوری اوباما به تعهداتش عمل نکرده و ایران را تحریم کردند که این نشان دهنده اوج دشمنی آمریکا با مردم ایران است.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۱۷
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه روشنگری بسیج حقوق دانان اظهار داشت: نهاد های نظارتی و قضاوتی که وظیفه ی صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری را بر عهده دارند به شدت مورد هجمه افرادی در داخل و خارج از کشور قرار دارند که این نشان دهنده این است که قوه قضائیه تاثیر گذار بوده و توانسته عمل کرد خوبی داشته باشد.
وی افزود: انقلاب اسلامی مسیر ترسیم شده را طی می کند، از ابتدای انقلاب تلاش های زیادی صورت گرفت تا از پیشرفت انقلاب جلوگیری شود اما به نتیجه نرسیدند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) تاکید کرد: بد عهدی های آمریکا نسبت به مردم ایران و سایر مردم مظلوم دنیا در طول تاریخ برای مردم ایران مسجل شده است، در طول تاریخ آمریکایی ها حتی یک قطعنامه به نفع مردم مظلوم فلسطین صادر نکردند و همه قطعنامه های به نفع رژیم غاصب اسرائیل بوده است که این نشان دهنده ی بد عهدی آمریکاست.
حجت الاسلام معبودی گفت: ما در این پنج سال به همه تعهدات خود در برجام عمل کرده ایم، اما آمریکا حتی در زمان ریاست جمهوری اوباما به تعهداتش عمل نکرده و ایران را تحریم کردند که این نشان دهنده اوج دشمنی آمریکا با مردم ایران است.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمنی آمریکا با مردم ایران و انقلاب اسلامی به دلیل ویژگی هایی است که در انقلاب اسلامی ایران نهفته است اظهار داشت:تا زمانی که انقلاب اسلامی این ویژگی ها را دارد این دشمنی ها نیز وجود دارد، یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی بت شکنی است، امام خمینی(ره) به کمک مردم بت آمریکا را در منطقه شکست و تا زمانی که این بت شکنی انقلاب است دشمنی نیز وجود دارد.
این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قوانین ظالمانه حاکم بر دنیا به مقابله پرداخت و به مردم ایران هویت بخشید افزود: قبل از انقلاب ملت ایران را با بد ترین قوانین از جمله کاپیتولاسیون تحقیر می کردند اما انقلاب اسلامی با مقابله با قوانین ظالمانه آمریکا به مردم ایران هویت بخشید.
حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: انقلاب اسلامی دست غارت گران را از منابع سرشار ایران کوتاه کرد، بعضی ها فکر میکنند که اگر ما انقلابی عمل نکنیم و انقلاب را کنار بگذاریم آمریکا با ما کار ندارد در حالی که این اشتباه است مگر صدام برای امریکا کم خدمت کرد؟
وی در پایان گفت: آمریکا و اروپا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست زیرا آنها در اساس با کشور و مردم ایران مشکل دارند و در بحث هسته ای نیز اروپایی ها با آمریکا تقسیم کار کرده اند تا امتیازات بیشتری از ما بگیرند.
در پایان این جلسه حجت اسلام اصغر حبیبی به عنوان رابط نمایندگی در بسیج حقوق دانان معرفی شد.

 1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها