خبرهای داغ:
مدیرکل بهزیستی استان قزوین

طرح های حمایتی اداره کل بهزیستی استان قزوین از مددجویان

وارثی گفت: این اقدامات در قالب طرح کمک های نقدی و غیر نقدی، مشارکت خدماتی و داوطلبانه، طرح حامی، طرح شکرانه سلامت، طرح جمع آوری زکات فطریه، طرح ضیافت مهربانی و غیره می باشد.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۴۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سازمان بهزیستی با اتخاذ تدابیر و ارائه خدمات و حمایت‌های غیربیمه‌ای با حفظ ارزش‌ها و کرامت والای انسانی و تکیه بر مشارکت‌های مردم و همکاری نزدیک با سازمان‌های ذیربط، اقدام به گسترش خدمات توانبخشی، حمایتی، بازپروری و پیشگیری از معلولیت‌ها و آسیب‌های اجتماعی و کمک به تأمین حداقل نیازهای اساسی گروه‌های کم درآمد نموده است.
وی گفت: این اقدامات در قالب طرح کمک های نقدی و غیر نقدی، مشارکت خدماتی و داوطلبانه، طرح حامی، طرح شکرانه سلامت، طرح جمع آوری زکات فطریه، طرح ضیافت مهربانی و غیره می باشد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار کرد: صندوق مشارکت های مردمی این اداره کل ۱۴۳۷ بوده و اداره کل بهزیستی در راستای رفع مشکلات مددجویان، دست یاری همشهریان عزیز را به گرمی می فشارد.
وارثی عنوان کرد: اداره کل بهزیستی قزوین جهت تسهیل امور درمانی مددجویان قراردادهایی را شامل تفاهم نامه همکاری بین انجمن داروسازان و سازمان بهزیستی استان، تنظیم و ارسال تفاهمنامه همکاری بین انجمن پزشکان و سازمان بهزیستی استان و نیز تنظیم و ارسال تفاهم نامه همکاری بین شرکت شهرک های صنعتی و سازمان بهزیستی استان منعقد کرده است.
وی افزود: لازم به توضیح است هم اکنون بیش از 40 پزشک و پیراپزشک داوطلب در سطح استان در حال انجام ویزیت به صورت رایگان و نیم بهاء از مددجویان و خانواده جامعه هدف می باشند.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: همچنین تهیه جهیزیه
34 نوعروس، توسط خیر به ارزش بیش از ۳۶۰ میلیون ریال و تعداد 82 مورد جهیزیه با اعتبارات سازمانی به ارزش820 میلیون ریال تا پایان سال ۹۶ تامین گردیده است.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها