خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله (ص) شیراز:
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله (ص) شیراز گفت: از مرحوم آیت‌الله ایمانی جز خدمت و دلسوزی نسبت به دین و اهل‌بیت (ع)، و جز احساس مسئولیت نسبت به جامعه چیز دیگری ندیدم.
کد خبر: ۹۰۱۷۱۷۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، حجت‌الاسلام عباس حاجی‌پور در جمع بسیجیان حوزه سلمان فارسی شهر گریم، ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله ایمانی اظهار داشت: از مرحوم آیت‌الله ایمانی جز خدمت و دلسوزی نسبت به دین و اهل‌بیت(ع)، و جز احساس مسئولیت نسبت به جامعه چیز دیگری ندیدم.

وی با بیان اینکه آن عالم ربانی در این 40سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی منشأ خیر و برکات بود، تصریح کرد: آیت‌الله ایماتنی در زمانی که امامت جمعه کازرون را بر عهده داشت، خدمات فراوانی به مردم این شهر عرضه کرد از جمله اینکه یک بانوی خیر را به ساخت یک حوزه علمیه و زایشگاه برای شهر کازرون ترغیب کرد.

حاجی‌پور این نکته را یادآور شد که ساخت جاده، دانشگاه، بهداشت و از این قبیل، برعهده دولت است؛ اما وظیفه عالم دینی، تبلیغدین خدا و سیره ائمه معصومین(ع) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز در ادامه با اشاره به اقدامات دشمنان طی روزهای اخیر گفت: در آستانه 40سالگی انقلاب اسلامی دشمنی‌های دشمنان کمتر که نشده، بلکه چندین برابر شده لذا امروز کار فرهنگی بسیار مهم است.

وی با تأکید بر اینکه باید انجام کارهای فرهنگی و اعتقادی را جدی بگیریم و برای آنها بهانه مسائل دنیایی و اقتصادی نیاوریم، چرا که اختلاسها انجام می‌شود تصریح کرد: هرکس مأمور به تکلیف خودش است لذا هرکس باید وظیفه و تکلیف خود را انجام دهد.

حاجی‌پور خواستار توجه به تربیت دینی جوانان شد و تأکید کرد: باید نسل جوان امروز را تربیت دینی کنیم تا او را از گزند مفاسد اجتماعی دور نگه داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها