امام جمعه تربت حیدریه:

مسئولین تا زمانی از ظرفیت مردمی استفاده نکنند موفق نخواهند بود

امام جمعه تربت حیدریه بیان داشت: مسئولین تا زمانی از ظرفیت مردمی استفاده نکنند موفق نخواهند بود.
کد خبر: ۹۰۱۷۲۱۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی ستاد ارتحال حضرت امام (ره) و مناسبت‌ ماه مبارک رمضان افزود: شایسته است روحانیون و سخنرانان بر منبر مساجد و مجالس وعظ و خطابه بر تشویق شهروندان مبنی بر رعایت اقتصاد مقاومتی و نیز تحقق شعار سال متمرکز باشند.

وی گفت: تجربه ۴۰ ساله نظام اسلامی ایران نشان داده هر گاه مردم پای کار حاضر شدند، دلتمردان نیز موفق بوده اند و تا زمانی که مردم وارد عرصه نشوند، مسوولان هر کار بکنند، تلاش هایشان به ثمر نمی‌نشیدند.

عصمتی همچنین از عموم مردم درخواست کرد شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت کرده و از هر اقدامی که نشان از تظاهر به روزه خواری است، جدا امتناع ورزند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه نیز با تاکید بر پررنگ شدن فضای فرهنگی شهر با ادبیات ماه مبارک رمضان، گفت: دستگاه‌ها در ایجاد چنین فضایی همکاری خود را همچون سال‌های گذشته تکرار کنند.

حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان در خصوص نحوه برپایی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار کرد: امسال اعزامی برای شرکت در این مراسم نخواهیم داشت، اما در عین حال دستگاه‌ها و از جمله شهرداری و آموزش و پرورش به فراخور امکانات و ظرفیت‌های خود برنامه‌هایی تدارک دیده اند که برگزار می‌کنند.

وی همچنین گفت: عصر روز ۱۴ خرداد در دفتر امام جمعه برنامه عزاداری خواهیم داشت و بعد از آن در مسجد جامع نماز جماعت و افطاری برگزار و در ادامه مراسم شب احیا برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها