خبرهای داغ:
مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان مطرح کرد:

شاخصه‌های مهم افول آمریکا/ ابرقدرت پوشالی امروز به چه بلایی دچار شده است؟

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به شاخصه‌های مهم افول ابرقدرتی آمریکا گفت: ابرقدرت پوشالی امروز به بلاهایی دچار شده است که باید آنها را شناخت.
کد خبر: ۹۰۱۸۱۲۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمیدرضا بهمنی‌نژاد در گردهمایی رزمندگان روستای تاش شاهرود که به همت پایگاه مصباح حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در مسجد ابوالفضل این روستا برگزار شد در سخنانی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب اظهار کرد: از خدا می‌خواهیم به ما توفیق ادامه دادن راه و مسیر نورانی شهیدان را بدهد و در ادامه حیات جزو کسانی باشیم که انتظار شهادت داریم.
وی بیان کرد: اعتقاد به منجی منحصر به شیعه و مسلمانان نیست و موعود و ظهور منجی آخرالزمانی در سایر ادیان و کتب مقدس مسیحیت و یهودیت آمده و مسأله اعتقاد به منجی وارد شده است.
مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان افزود: این اعتقاد حتی در آیین‌های بودایی، زرتشتی و هندویی وارد شده است.حضرت ولی‌عصر (عج) ثمره تلاش همه انبیا و اولیای الهی بوده و بشریت منتظر آن حضرت است.
بهمنی‌نژاد بیان کرد: اراده الهی تعلق گرفته است که مستضعفان، پیشوایان و وارثان زمین شوند و این وعده الهی است. اعتقاد ما بر این است که انقلاب و نهضت الهی، اسلامی و مردمی ما، بسترسازی و زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد بود.
وی ادامه داد: امام راحل می‌فرماید که انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهانی اسلام به پرچم‌داری حضرت حجت است و امیدواریم خداوند به همه منت نهد و ظهور و فرجش را در عصر حاضر قرار دهد.
مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به روایتی در باب آخرالزمان و یاران حضرت مهدی (عج) گفت: در روایتی از پیامبر که شیعه و سنی نقل کرده، آمده «مردمی از مشرق زمین قیام می‌کنند و زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهند شد»؛ از امام باقر (ع) هم نقل شده است گویا می‌بینم مردمی در مشرق قیام کرده، حق را طلب می‌کنند ولی به آنها نمی‌دهند و دوباره حق را می‌طلبند، داده نمی‌شود و وقتی اوضاع را چنین دیدند، شمشیرها را بر شانه می‌گذارند و آنگاه حاضر می‌شوند حق آنها را بدهند؛ اما آنها قبول نمی‌کنند تا اینکه قیام می‌کنند و آن را جزو به صاحب شما تحویل نمی‌دهند و اگر من آن زمان را درک می‌کردم، خود را برای صاحب این امر نگاه می‌داشتم؛ که برخی مفسران بیان می‌کنند ایشان به قیام ۱۵ خرداد اشاره دارد.
بهمنی‌نژاد ادامه داد: امام کاظم (ع) هم در حدیثی می‌فرماید «مردی از اهالی قم مردم را به حق دعوت می‌کند و قومی دور او جمع می‌شوند که مثل پاره‌های آهن هستند و با بادهای تند، این‌ها قدم‌هایشان سست نمی‌شود».
وی تأکید کرد: مجموع حوادث و اتفاقات امروز دنیای اسلام نشانه این است که تحولات نظام بین‌المللی در راستای ایجاد بستر لازم برای بیداری ملت‌ها و مستضعفان در سراسر دنیاست و امروز شاهد نزول و افول قدرت‌های استکباری و کفار و مخالفان اسلام و انقلاب اسلامی هستیم.
این تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به شاخص‌های مهم افول ابرقدرتی آمریکا که در سایه ایثارگری، تلاش و مجاهدت‌های مردم و رهبری‌های ولایت رخ داده است، گفت: ابرقدرت باید توانایی ایجاد ائتلاف و اجماع بین‌المللی در موضوعات مهم جهانی را داشته باشد؛ اما کشوری که ادعای ابرقدرتی کند و قدرت ایجاد ائتلاف نداشته باشد، باید ابرقدرت نیست و آمریکا امروز به این بلا دچار است.
بهمنی‌نژاد با اشاره به ائتلاف آمریکا در کنار انگلیس و فرانسه و حملات موشکی به سوریه افزود: در این حمله که بخش قابل توجه موشک‌ها در هوا منفجر شد، حمله بی‌اثری رخ داد؛ آمریکا نتوانست کشوری را با خود همراه کند. آمریکا در سال ۲۰۰۱ میلادی حمله به افغانستان بیش از 30 را کشور در ائتلاف خود قرار داد و در حمله به عراق بیش از 40 کشور در ائتلاف آمریکا قرار گرفتند؛ اما امروز جرأت حمله به کشورهای اسلامی را ندارد، چون قدرت ندارند.
وی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و مخالفت دنیا با این تصمیم آمریکا که حتی کشورهای اروپایی هم مخالف آن بودند، افزود: آمریکا اقتدار خود را در دنیا از دست داده است و روزبه‌روز در انزوای بیشتر فرو می‌رود.
مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به مشکلات درونی آمریکا با وجود رئیس‌جمهوری که ناراحتی روانی دارد و نژادپرست است، گفت: این مشکلات درونی آمریکاست که بر همگان آشکار شده و نشانه‌ای از افول این ابرقدرت پوشالی است.
بهمنی‌نژاد با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی نیز این‌گونه است، بیان کرد: این رژیم که روزی خود را قدرت منطقه می‌دانست، امروز ترس دارد و بعد از جنگ ۳۳ روز لبنان در سال ۲۰۰۶ در جنگی وارد نشده و نیروهای مقاومت امروز مقابل آنها در بلندی‌های جولان اشغالی هستند و این حقارت و ذلتی برای آن‌هاست.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی چاره‌ای ندارد و محکوم به شکست و فناست؛آنها خود اذعان دارند که اسرائیل در برابر جمهوری اسلامی ناتوان است.
مسؤول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان با اشاره به تأکید رهبری به اتاق جنگ آمریکا که امروز خزانه‌داری آمریکاست، افزود: آمریکا تلاش دارد با جنگ اقتصادی ما را زمین بزند و این راهبرد آن‌هاست؛ البته در کنار آن، جنگ نرم‌افزاری، فرهنگی و عقیدتی هم به راه انداخته‌اند و سال‌هاست در این مسیر تلاش دارند.
بهمنی‌نژاد با بیان اینکه بیش از ۲۶۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان تأسیس شده است، گفت: این در صورتی است که اوایل دهه ۷۰ به اندازه انگشتان دست هم این شبکه‌ها وجود نداشت و شبکه‌های اجتماعی برای هدف قرار دادن کشور و مردم ماست.
وی با بیان اینکه استکبار ما را در همه‌ چیز تحریم کرده است، افزود: سؤال اینجاست چرا در ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و اینترنت ما را تحریم نمی‌کنند و جواب یک کلام است؛ چون ابزار جنگ آن‌هاست.
این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه امروز باید بدانیم راهکار مقابله با دشمن چیست، گفت: مقاومت و ایستادگی برابر دشمن طبق آیه نفی سبیل که قرآن تأکید دارد و ایمان، اعتقاد و اتحاد ملی همانند دوران دفاع مقدس می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.
وی با اشاره به خطر ارتجاع که رهبر فرزانه انقلاب در مورد آن تذکر دادند، گفت: اشرافی‌گری مسؤولان، امتیاز گیری مدیران، بی‌مبالاتی به بیت‌المال و بی‌اعتنایی به طبقه مستضعف ارتجاع است و باید مراقب بود و هر که در این مسیر باشد، ضدانقلاب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها