به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد؛

یادواره شهدای معلم در مشهد برگزار شد

یادواره شهدای معلم در مشهد به همت حوزه ۴ حضرت مریم (س) در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۶۸
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛در این مراسم بتول ظفری؛ فرمانده حوزه ۴ حضرت مریم (س)  شهدای معلم را بنا به فرموده امام خامنه‌ای افسران جنگ نرم خواند و افزود: آن‌ها بودند که با بصیرت خویش از آرمان‌های نظام و رهبری حمایت کردند و در حرفه معلمی به تربیت نسل آن زمان پرداختند و افراد ارزشمند و تأثیرگذار در پیشرفت انقلاب اسلامی ایران بوجود آوردند.
 
وی در ادامه تاکید کرد: باید روش آنان تبدیل به الگویی برای معلمان نسل جدید باشد تا آن غیرت‌های دینی و راه شهدا برای نسل امروز جوانان منتقل شود، اگر چنین تحولاتی در جوانان بوجود آمد نه تنها ایران، بلکه اسلام از گزند دشمنان خودش در امان خواهدبود زیراجوانان امروز بصیرت و آگاهیشان از جوانان دوره جنگ تحمیلی بیشتراست.

در ادامه محمدحسن گلقندشتی؛ نماینده، ولی فقیه سپاه ناحیه میثم از خانواده شهدا تجلیل به عمل آورد و لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم ادب و یادبود آن شهدای بزرگوار به مادران شهیدمدافع حرم، محمدرضاخاوری (شهیدحجت)، حبیب الله قاسمی، محمودکلانی داده شدو بیان داشت: هرچه داریم از برکت خون شهداست و آرامش و پیشرفت و برکات بدست آمده به واسطه‌ این شهدا می‌باشد. با وجود شهدا و روحیه شهیدپروری معلمان، این انقلاب در امان است و اگر زمانی از هدف خود دور شود معلمان بصیر و آگاه آن را حفظ خواهند کرد.

در پایان مراسم مسئول سیاسی مرکز آموزش امام رضا (علیه السلام) مشهدخاطرنشان کرد: امام خامنه‌ای اهداف سه گانه کشور‌های سلطه گر را به ما نشان دادند که در هدف کوتاه مدت آنان دست به ناآرامی و درگیری‌های داخلی می‌زنند و در هدف میان مدتشان اقتصاد و معیشت مردم را در جهت نارضایتی عمومی در پیش می‌گیرند و در نهایت هدف بلندمدت آنان تغییر نظام و براندازی جمهوری اسلامی ایران است لذا وظیفه مادران این دوران بیان و بصیرت افزایی در زمینه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران است تا ثمره این انقلاب بر همگان روشن شود.

وی تصریح کرد: اگرثمرات انقلاب اسلامی کمرنگ یا به فراموشی سپرده شود ضررر‌های جبران ناپذیری به جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت وارد می شود، لذا بازهم این وظیفه تاحدزیادی بر عهده معلمان و مبلغان و مربیان عزیز و بصیرمی باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها