خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

استفاده از ایده‌ها برای جلوگیری از سکوت سازمانی ضروری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: استفاده از ایده‌ها و نظرهای کارشناسان و کارکنان اداری برای جلوگیری از سکوت سازمانی ضروری است.
کد خبر: ۹۰۱۹۲۸۲
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عمومی بنیاد جلسه اتاق فکر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حضور غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد و اعضای این اتاق به منظور ارتقای کیفیت عملکرد کارکنان در اجرای برنامه‌های بنیاد برگزار شد.
در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: سکوت سازمانی بزرگترین چالش هر سازمان است که اگر توجه جدی به آن نشود کمترین آسیب‌اش بی‌تفاوتی کارکنان نسبت برنامه‌ها می‌باشد.
وی با بیان اینکه بی‌تفاوتی نه تنها به سازمان بلکه خود انسان هم در جامعه ضرر وارد می‌کند، افزود: استفاده از ایده‌ها و نظرهای کارشناسان و کارکنان اداری برای جلوگیری از سکوت سازمانی ضروری است.
حقایق‌پور با بیان اینکه سازمان پویا حاصل مشارکت جدی و حضور کارکنان در تصمیم‌گیری‌هاست، گفت: مسوولیت سازمانی ایجاد بسترهای لازم و انگیزه‌های درونی برای کارمندان است که در صورت تحقق آن، تاثیری به مراتب بالاتر از انگیزه‌های بیرونی دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: نگاه ما به امور اداری باید تکلیف‌مدارانه باشد و در راستای تحقق اهداف سازمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.
گفتنی است: در ادامه، اعضای این جلسه با توجه به اینکه موضوع مورد بررسی در این نشست سکوت سازمانی بود، مهمترین عوامل آن را مطرح کرده و مورد بررسی قرار دادند.
1003/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها