خبرهای داغ:
یادداشت/ صادق چگینی:

برای فریب مردم اروپا را بزک کنید!!

پس از برجام بیش از ۷۳۰هزار خانوار تحت حمایت نهادهای امدادی قرار گرفتند اما رشد اقتصادی ۱۳درصدی انسان را به خنده وا می دارد.
کد خبر: ۹۰۱۹۵۷۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

خبرگزاری بسیج قزوین: وقتی برجام به تصویب رسید فریادهایی در کشور طنین انداز شد که از رقص و توهم ارزانی یا رفاه اقتصادی تا سرازیر شدن میلیاردها دلار سرمایه به ایران اذهان را بمباران می کرد.
بسیاری از مردم و جوانان هم هرگز فکر نمی کردند که یک دروغ و فریب بزرگ توسط رسانه های به ظاهر روغن فکر اساس ذهنیت را هدف قرار داده است.
تیتر های هیجانی در خصوص توتال را کسی فراموش نمی کند! اینکه تحریم ها رفت و اینک بدون تحریم یا پوزهای دیپلماسی که منتقدان را تحقیر می کرد تا جایی پیش رفت که رییس جمهور اعلام کرد:"چه جور آب و صابون بیاریم روتونو بشوریید؟"
اما هشدار منتقدان به تیم دولت و اصلاح طلبان در خصوص پاره کردن برجام توسط دولت بعدی آمریکا با سخنان تند پاسخ داده شد و ظریف گفت: "امضای کری تضمین است".
اما توتال پس از کارهای شناسایی و سنجش میزان ذخایر نفت ایران با تحریم آمریکا به یاس تبدیل شد و به صراحت اعام کرد:از میدان نفتی خارج هواهد شد.
دولت مردان و نمایندگانی که با وارد شدن اولین هواپیمای مرجوعی ایرباس در فرودگاه عکس یادگاری و مشت های خود را گره کرده بودند ثابت کردند که به اندازه کمترین منتقدان قدرت آینده نگری و شناخت از سیاست دنیا ندارند!
یک فروند هواپیما فرستاده شد تا در انتخابات به دولت کمک کنند که در این زمینه هم موفق شدند اما چرا تیتر های اغوا کننده برای مردم توسط رسانه های زرد ارائه می شود؟
چرا باید از ظریف و روحانی عذرخواهی کنند؟
آنها که می گویند؛۷۰درصد مردم آمریکا با ترامپ مخالف هستند چرا دروغ می گویند؟ به مردم بگویید طبق نظر سنجی موسسه معتبر در آمریکا ۶۵درصد مردم آمریکا موافق حمله اتمی به ایران هستند؟
توتال رفت و این بار با بزک کردن شرکت های چینی به دنبال فریب برای برجام ۲ هستند.مبادلات تجاری چین و آمریکا ۶۰۰میلیارددلار است از نظر برجام پرستان چین به کدام سمت پیش خواهد رفت؟
برجام بیش از ۲۰میلیارد دلار برای ایرباس و ۶میلیارد دلار برای توتال و ۱۲میلیارددلار برای آرا دادگاه های آمریکا و ۶ میلیارد دلار برای اسراییل با رای دادگاه درآمد زایی داشته است و بیش از ۱۵۰میلیارد دلار اموال ایران از آمریکا آزاد و در انگلستان انباشت شده و طبق برجام توان برداشت آن را نداریم پس از برجام آمریکا بیش از ۱۵۰میلیارددلار از جریمه بانک ها و شرکت ها که با ایران رابطه داشتند درآمد کسب کرده است.
باید تیترها را به دقت بررسی کرد و برای آیندگان توضیح داد که انقلاب را چه کسانی با وعده های دروغین و خوش باوری به پرتگاه بردند؟
اروپا هرگز آمریکا را رها نخواهد کرد و چین برای جلوگیری از جنگ تجاری با آمریکا بیش از ۳۳۵میلیارد دلار از آمریکا واردات خواهد کرد تا با آمریکا توازن تجاری به جای جنگ تجاری برقرار کند.
باید وزارت خزانه داری آمریکا را هدف قرار داد زیرا هزاران برجام هم امضا شود تمام دستورات و هدایت ها از این وزارت خانه صورت می گیرد.
راستی! پس از برجام بیش از ۷۳۰هزار خانوار تحت حمایت نهادهای امدادی قرار گرفتند اما رشد اقتصادی ۱۳درصدی انسان را به خنده وا می دارد....
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها