خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

روابط عمومی ها نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: روابط عمومی ها نقش موثری در تحقق شعار سال و تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دارند.
کد خبر: ۹۰۱۹۷۱۷
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، به مناسبت گرامی داشت هفته روابط عمومی و ارتباطات معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان به همراه نیروهای این مجموعه با حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: روابط عمومی در مجموعه سپاه استان سمنان خوب درخشیده است و نمره قابل قبول و کارنامه قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران روابط عمومی سپاه استان سمنان و اجرای مطلوب برنامه های محوله گفت: نیروهای مجموعه روابط عمومی سپاه استان سمنان همگی جوان و دارای شور و نشاط هستند و این یک مزیت است.

وی افزود: مردم برای انقلاب خون دل خورده اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و نظام کرده اند و همه اینها سبب شده است که این نظام الهی پایدار باشد و این پایداری و ایستادگی سبب عصبانیت دشمنان انقلاب و نظام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه خوشبختانه در 40 سالگی انقلاب هستیم و این انقلاب ادامه دارد و آیندگان آن را به چشم خواهند دید، گفت: با تدابیر رهبری انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است و انشاء الله این پیشروی به جایی خواهد رسید که کل جهان را در بر خواهد گرفت و آینده روشن است و ما به آینده امیدوار هستیم؛ بنابراین با همین نگاه خط شهدا و راه امام را پشت سر رهبر معظم انقلاب تا ظهور مهدی موعود دنبال می کنیم.

قندهاری اظهار داشت: باید به همه دستورات و منویات رهبری توجه و آن را به منصه ظهور برسانیم و و در این میان روابط عمومی و تبلیغات در هر ارگانی نقش سازنده ای دارد.

وی گفت: یکی از آن منویات که بسیار مهم است شعار سال جاری است که همان استفاده از کالای ایرانی است که باید این امر به طور جدی تبلیغات و اطلاع رسانی شود؛ بنابراین این امر می تواند یکی از مأموریت های مهم و خطیر روابط عمومی ها به ویژه روابط عمومی سپاه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها