خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اذعان کرد:

قرآن بهترین راهگشای همه مشکلات انسان

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: ماه رمضان، موسم عبادت است و غذاى روح، دوره تزکیه و تهذیب و تربیت و ساختن و مقاومت کردن و تحمّل نمودن و چشیدن است.
کد خبر: ۹۰۲۰۴۰۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

حجت الاسلام عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در محفل انس با قرآن این ناحیه که صبح امروز در آستان مقدس امام زاده سلطان سید محمد قزوین برگزار شد اظهارکرد: رمضان ماه نزول قرآن ، ماه توبه ، ماه عروج به سوی خدا ، ماه بخشش گناهان و ماهی است که فضیلت و برتری بی نظیری نسبت به سایر ماه ها دارد.
وی با اشاره به جایگاه سعادت بخش قران کریم در زندگی ما انسانها اظهار داشت: حقاً قرآن کریم بهترین درمان و راهگشای همه دردهای انسانهاست و با خواندن قرآن قلب انسان آرام می گیرد.
عدالتی بیان کرد: رمضان، بهار جانهاى خدا جوست و باران کرامتِ «شهرالله»، روز و شب بر کویر دلها مى بارد و یاد خدا، صفابخش دلهاى عاشقان شب زنده دار است، شبهاى رمضان، از شام تا سحر، دل را در چشمه زلال یاد خدا و اولیاء خدا شستشو دهیم و مشتى از برکاتِ آسمانى این ماه برداریم.
این مسوول یادآور شد: ماه رمضان، موسم عبادت است و غذاى روح، دوره تزکیه و تهذیب و تربیت و ساختن و مقاومت کردن و تحمّل نمودن و چشیدن است.
عدالتی ابراز داشت: قرآن کریم نور است و باید سعی کنیم این نور الهی در زندگی روزمره خود جاری کنیم و با شرکت در محافل انس قرآنی فیض کامل را از تلاوت قاریان قرآنی ببریم.
این مسوول افزود: چنانچه در این دنیا حامل قرآن و تاسی از قران و سیره نبوی را در زندگی خود و خانواده جاری کنیم و با آن مانوس باشیم علاوه به بهرمندی از برکات معنوی ان در دنیا به توفیق سعادتمندی در اخرت نیز نایل خواهیم بود.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها