خبرهای داغ:

تجمع بزرگ بسیجیان و رزمندگان هندیجان

به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان وشهدای گمنام هندیجان همراه با تجمع بزرگ بسیجیان و رزمندگان اسلام در مسجد جامع شهرستان برگزار که دراین باره معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان سرهنگ پاسدارحاجتی گفت: جوانان باغیرت و ولایتی ایران بالبیک به ندای امام راحل در مقابل دشمن رژیم بعثی ایستادگی و بااجرای عملیات بیت المقدس درسال ۶۱ خرمشهر را آزاد نمودند.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۵۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،تجمع بزرگ بسیجیان و رزمندگان هندیجان عصر پنج شنبه با حضور سرهنگ پاسدار حاجتی ،فرماندار،امام جمعه ،فرمانده ناحیه سپاه،نیروی انتظامی و بسیجیان خواهر وبرادر و مسئولان محلی و گردان های الی بیت المقدس شهری وروستایی و گردان عملیاتی امام رضا (ع)بسیجیان طلاب و رزمندگان و خانواده های معظم شهدا در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار میر عبدالرضا مراد حاجتی در این مراسم اظهار کرد :رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین بیت المقدس برای آزاد سازی خرمشهر با تمام وجود در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح مبارزه نمودند وتعداد زیادی  عراقی بعثی را اسیر نمودند و درس های بزرگی به دشمنان اسلام دادند.
 
وی افزود:مردم با بصیرت ایران اسلامی با کمک های بی نظیر خود هیچ گاه رزمندگان را تنها نگذاشتند و همواره در کنار بسیجیان و سپاهیان و ارتشیان بودند و با پیروی از ولایت فقیه در خط قرآن و اسلام قرار دارند. 
 
وی بابیان مایوس شدن دشمنان مخصوصا آمریکای جنایتکار گفت:دشمنان دست به همه کار زدند تا انقلاب نو پای ایران را ضربه بزنند ولی هیچگاه موفق به این کار نشدند چون ملت ایران پشت سر رهبری با اتحاد وهمدلی در کنار هم هستند و اجازه هیچ گونه تهدید یا تجاوزی را به دشمنان نخواهند داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار