امیر پوردستان:

ایران به دنبال تجاوز به هیچ کشوری نیست

رئیس مرکز مطالعات ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ما به دنبال تجاوز به هیچ کشوری نیستیم، اما برای دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در هر کجایی که نیاز باشد اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۲۰۷۸۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: ما در پی جنگ و جنگ افروزی و تسلط بر هیچ جغرافیایی خارج از مرز نیستیم، اما این مسئله به معنای این نیست که در ارتقای توانمندی دفاعی خود کوتاهی کنیم و قرآن نیز ما را به این مسئله امر کرده است.

امیر پوردستان بیان کرد: درس‌های زیادی از تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و از هشت سال دفاع مقدس آموخته‌ایم و تلاش ما به عنوان سربازان نظام این است که در پیشگاه ملت ایران اسلامی سربلند باشیم.

رئیس مرکز مطالعات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز با توانمندی و اشراف اطلاعاتی ارتش تمامی حرکات را در داخل و منطقه رصد کرده و این اطلاعات بلافاصله توسط ارتش تحلیل و راهبرد مناسب در این زمینه اتخاذ می‌شود و اشراف اطلاعاتی کامل در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های مسلح غافلگیر نخواهند شد و آمادگی لازم را دارند و مردم از این نظر مطمئن باشند اظهار داشت: برای مثال در حال حاضر تعداد نیرو‌های داعش در افغانستان را می‌دانیم و مطلع هستیم این افراد چه اقداماتی را در آن کشور انجام داده و سرکردگانشان چه افرادی هستند. از سوی دیگر تمام شناور‌های مورد تردد در خلیج فارس و منطقه در رصد ما هستند.

امیر پوردستان تصریح کرد: علاوه بر این اطلاع داریم که در پایگاه‌های هوایی کشور‌های عربی مثل پایگاه هوایی الظفره چند هواپیما و چه نوعی از آن‌ها وجود دارد. در عرصه تولید سلاح نیز با رشد صنایع دفاعی و همچنین تکیه بر اندیشمندان خود، وضعیت مناسبی داریم و خوشبختانه آن چه را نیاز داریم در کوتاه‌ترین زمان ساخته شده و فاصله میان ایده و تولید کوتاه شده است.

رئیس مرکز مطالعات ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما به دنبال تجاوز به هیچ کشوری نیستیم، اما برای دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران در هر کجایی که نیاز باشد اقدام خواهیم کرد و پاسخ متناسب با تهدید دشمنان را می‌دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار