خبرهای داغ:
به همت انجمن و مرکز خیریه رضویان دیالیز،

برنامه افطاری انجمن دیالیز شاهرود/بیمارانی که نیاز به توجه دارند

به مناسبت ماه مبارک رمضان، برگزاری برنامه افطاری انجمن دیالیز شاهرود با همکاری خیریه رضویان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۱۳۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، مراسم افطاری بیماران دیالیز شاهرود به همت انجمن دیالیز و مرکز خیریه همویالیز رضویان شاهرود با حضور بیماران دیالیزی و خانواده‌ها و دکتر‌ها و خیرین در تالار پذیرایی کوثر شاهرود برگزار شد.
در حاشیه این مراسم افطاری خانم ولیان امترون مرکز همودیالیز رضویان شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک ماه مبارک رمضان با بیان اینکه این برنامه با همکاری انجمن و خیریه همادیالیز رضویان برگزار شده با اشاره به فعالیت‌های این دو مرکز خیریه گفت: تمامی بیماران کلیوی شهرستان تحت پوشش این انجمن و خیریه هستند و در طول سال سبد غذایی، کمک هزینه‌های دارو و مواد غذایی، هزینه تردد، برنامه‌های تفریحی، اردو‌های مختلف و مهمانی‌های افطاری برای دور هم قرار گرفتن بیماران و پرسنل و پزشکان و خیرین برگزار می‌شود.
وی افزود: هماهنگی ویزیت بیماران برای دندان پزشکان و جراحان و متخصصان امور این بیماران در طول سال انجام می‌شود.
ولیان با بیان اینکه سومین سال فعالیت خیریه و انجمن دیالیز شهرستان را پشت سر می‌گذاریم عنوان کرد: تمامی بیماران زیر چتر حمایتی قرار دارند و همه اعضا یک خانواده هستیم و یک مجموعه‌ای از افرادی که درد‌ها مشترک دارند و حمایت‌ها مشترک و همدلی نیاز دارند.
امترون مرکز همودیالیز رضویان شاهرود با اشاره به پذیرایی افطار هرساله برای اعضا به همت خیرین گفت: هدف از این برنامه شنیدن مشکلات، کمبود‌هایی نظیر نبود دارو و جراح که در شهر است و باید پیگیری کنیم و این دور هم بودن و انسان‌های خیر از نزدیک ببینند و لمس کنند و مسئولیت بیشتری ایجاد شود و چتر حمایتی بوجود آید که همدیگر را حمایت کنیم.
وی با بیان اینکه هیچ آدمی مصون نیست و با پیشرفت دیابت همه در معرض خطر و مشکلات ناشی از دیابت که یکی بیماری کلیوی نقطه آخر آن است داریم افزود: پیام هلال احمر که ما زیر مجموعه آن هستیم این است که بنی آدم اعضا یکدیگرند که در آفرینش ز. یک گوهرند و فکر نکنیم برای ما اتفاق نیفتد، اما قطره قطره جمع شود و آنگاه دریا میشود.
ولیان ادامه داد: این کردن‌ها باعث بخشیدن زندگی می‌شود و هر کس هر چقدر که از خود بداند ارزشمند است و در حد توانی و نه مالی، که توان گذاشتن معنوی و صحبت کردن و شناساندن کار خیر بخ جامعه و باید تلاش کرد که شروع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها