خبرهای داغ:
رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني قزوين خبر داد؛

اطفاء حريق مغازه نقاشی خودرو در کمربندی جمهوری اسلامی قزوین

رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش و حضور به موقع آتش نشانان حريق مغازه نقاشی خودرو واقع در بلوار جمهوری اسلامی قزوین مهار شد.
کد خبر: ۹۰۲۱۴۷۱
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزین، محمد چگيني رئيس ايستگاه شماره يک سازمان آتش نشاني قزوين اظهار کرد: پيرو تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 13و 56 دقيقه روز شنبه پنجم خرداد ماه سال 1397، از آتش سوزي یک باب مغازه در گاراژ خودرویی واقع در کمربندی جمهوری اسلامی مقابل پمپ بنزین رز خبر داده شد که ستاد فرماندهي اين سازمان با توجه به قابل اشتعال بودن مواد در این محل و احتمال سرایت حریق به دیگر مغازه های مجاور، بلافاصله آتش نشانان ايستگاه های شماره یک باغ دبير و سه مولوي و 2 شهید بابایی را به محل حادثه اعزام کرد.
وي افزود: نيروهاي عملياتي چهار دقیقه پس از اطلاع رسانی این حادثه خود را به محل حریق رساندند و مشاهده کردند آتش سوزي داخل کارگاه نقاشی خودرو به وقوع پیوسته و شعله های آتش و دود به سرعت در حال گسترش و سرايت به اطراف مي باشد.
چگيني با اشاره به اینکه امکان سرایت این حریق به مغازه های مجاور و خودروهای نگهداری شده داخل گاراژ وجود داشت افزود: آتش نشانان بي درنگ با قطع جریان برق نسبت به ايمن سازي محل حريق اقدام کرده و با استفاده از دستگاه تنفسی خود را به کانون حریق رساندند و در حداقل زمان ممکن با استفاده از فوم مخصوص آتش نشانی و تجهیزات ویژه اطفاء حریق، شعله های سرکش آتش را مهار و از بروز خسارات بيشتر و سرايت آتش به سایر قسمتها جلوگيري بعمل آوردند.
این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به اينکه در اين حادثه به هيچ کس آسيبي نرسيد افزود: آتش نشانان پس از تهيه گزارش و ايمن‌سازي کامل محل نسبت به تحويل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و مالک اقدام کرده و به ماموريت خود پايان دادند.
گفتني است؛ علت وقوع اين آتش سوزي از سوي کارشناسان واحد علت يابي سازمان آتش نشاني قزوين در دست بررسي می باشد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها