خبرهای داغ:
رئیس دادگستری محمدیه:

۲۸ زندانی محکوم مالی در محمدیه نیازمند کمک خیرین هستند

رئیس دادگستری محمدیه گفت: ۲۸ زندانی جرائم مالی در محمدیه در صورت کمک ۱۳ میلیارد ریالی خیرین از زندان آزاد می شوند.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۹۰
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهروز عباسی رئیس دادگستری محمدیه در اولین جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد محمدیه که در یکی از تالارهای پذیرایی این شهر برگزار شد، گفت: جشن گلریزان از کارهای نیک و ارزشمند است که توسط خیرین همه ساله در ماه مبارک رمضان و در سراسر کشور برپا می گردد که برای اولین بار این جشن در شهر محمدیه برگزار می شود.
وی افزود: در شهر محمدیه زندانی جرائم غیر عمد نداریم و فقط 28 زندانی محکوم مالی هستند که برای آزادی آنها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیاز است.
رییس دادگستری محمدیه خاطرنشان کرد: افرادی که می توانند از زندان آزاد شوند ۲۷ میلیارد تومان بدهی دارند که در صورت تامین یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک خیرین آمادگی داریم مابقی را تامین کرده و این افراد را آزاد کنیم.
بهروز عباسی اظهار داشت: کاهش جمعیت کیفری زندان و کاهش محبوسین جرائم غیرعمد از اولویت های اصلی دستگاه قضایی است که بسترهای لازم برای کمک خیرین و دولت برای آزادی افراد نیازمند فراهم شده است.
رییس دادگستری محمدیه در پایان عنوان کرد: با همکاری شاکیان بیش از ۷۰۰ میلیون تومان از بدهی طلبکاران بخشیده شده است که زمینه آزادی زندانیان نیازمند با کمک خیرین فراهم شده است.
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها