توسط حوزه مقاومت احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه صورت گرفت؛

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا

همزمان با ایام گرامیداشت فتح و آزادی سازی خرمشهر و عملیات غرور آفرین بیت المقدس و به مناسبت این ایام فرخنده، فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه با خانواده‌های معظم شهدا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۰۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سروان پاسدار ابراهیم صادقی فرمانده حوزه احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا اظهار کرد: آسایش و امنیت امروز کشور ما ثمره متنعم شدن بر سفره شهداست.

وی در دیدار صمیمی با خانواده معظم شهدا در روستا‌های بیسقفیزن و همچنین فدرد افزود: اگر همه ما تا آخر عمرمان خدمتگزاری خانواده‌های معظم شهدا را بکنیم، علی رغم اینکه وظیفه شرعی و قانونی ما نیز هست، باز هم ذره‌ای از ایثار و از خود گذشتگی این بزرگ بندگان صالح خداوند متعال جبران نمی‌شود.

در این دیدار‌ها که فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این روستا‌ها نیزحضور داشتند، خانواده‌های معظم شهدا نیز ضمن تقدیر و تشکر از قدرشناسی مجموعه حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) افزودند: حتما این حضور شما باعث دلگرمی و تصلای دلمان خواهد بود که باقی الصالحات نیز خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در انتهای این دیدار‌ها نیز با اهدای هدایایی توسط فرمانده حوزه از خانواده‌های معظم شهدای این روستا‌ها تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها