نقش ولایت و رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، استقامت و پایداری جبهه‌های دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان اسلام نقشی بی بدیل بود که ۱۴ خرداد ماه فرصت مناسبی است تا به نحو احسن این نهضت و مکتب برای نسل‌های سوم و چهارم بازگو شود.
کد خبر: ۹۰۲۱۸۲۴
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

شاخص‌های شخصیت امام خمینی (ره) برای نسل جوان بازگو شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی علایی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام (ه) شهرستان پارس آباد بر برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام (ره) و یوم الله 15 خرداد اظهار داشت: بایستی پیام نهضت و مکتب انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت و استقامت به نحو احسن در این مراسمات به مخاطبین به خصوص نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال داده شود.

وي با بيان اینکه امسال به علت تقارن ایام ارتحال امام (ره) با ماه مبارک رمضان کاروان اين شهرستان به حرم مطهر امام (ره) اعزام نمی شود، گفت: با توجه به تقارن ایام رحلت امام راحل با ماه مبارک رمضان مراسم گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل، شهدای قیام خونین 15 خرداد و يادواره شهداي سه ماهه اول شهرستان به صورت شهرستانی با حضور گسترده مردم در مسجد جامع پارس آباد برگزار می شود.

فرماندار پارس آباد با اشاره به اینکه هر چه داریم در سایه انقلاب اسلامی و نظام و رهبری ولایت فقیه و ایثار و شهادت جوانان برومند کشور می باشد بر حضور همه مسئولان در مراسمات ملی و مذهبی به عنوان الگویی برای سایر اقشار و اطلاع رسانی و تزئین ادارات و سطح شهر با پرچم و بنرها و کلام امام و رهبری تاکید کرد.

علايي در ادامه افزود: نقش ولايت و رهبری امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، استقامت و پایداری جبهه های دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان اسلام نقشی بی بدیل بود که 14 خرداد ماه فرصت مناسبی است تا به نحو احسن این نهضت و مکتب برای نسل های سوم و چهارم بازگو شود.

فرماندار پارس آباد گفت: همزمان با سایر شهرهای استان در روز 14 خرداد ماه از ساعت 11 قبل از ظهر دسته جات عزاداری از محل میدان سپاه به سمت مسجد جامع شهر عزاداری كرده و در ادامه مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) با حضور اقشار مختلف مردم و عزاداران در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

گفتني است، در این جلسه هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه شبهای قدر، راهپیمایی روز قدس و همچنین برگزاری یادواره شهدای سه ماهه اول شهرستان و شهدای 15 خرداد انجام شد.

ارسال نظرات