خبرهای داغ:
رییس قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان:

2500 زائر از استان سمنان به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام می شوند

رییس قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان گفت: 2500 زائر از استان سمنان برای حضور در مراسم بیست و نهمین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۲۱۹۱۷
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

علی خالقیان رییس قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان - ستاد ارتحال امام خمینی (ره)- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با یاد و خاطره شهدای گرانقدر به مناسبت گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و به منظور میثاق با آرمان های شهدا این امام همام بزرگ مرد  تاریخ اعزام دو هزار و 500 نفر از زائران و محبان حضرت امام به مرقد نورانی و مطهر ایشان انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان و روزه داری مردم عزیز اعزام زائرین فقط از شهرستان های غرب  استان شامل سمنان، مهدیشهر، سرخه، ارادان و گرمسار خواهد بود.

رییس قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان بیان کرد: ثبت نام مشتاقان حضرت امام خمینی(ره) از طریق مراکز اردویی در نواحی سپاه های شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، آرادان و گرمسار انجام خواهد شد و با توجه به همکاری استانداری، فرمانداری ها و شهرداری های شهرستان های مذکور اتوبوس و خودروهای مورد نیاز این زائران تأمین خواهد شد.

خالقیان گفت: در روز چهاردهم خردادماه زائران در یکی از مساجد که توسط مراکز اردویی سپاه ناحیه تعیین خواهد شد؛ بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با مراسم ویژه بدرقه و به سمت بارگاه ملکوتی امام راحل حرکت می کنند تا بتوانند بعد از استقرار در پارکینگ مورد نظر در مراسم گرامیداشت پیر جماران به سخنان پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای گوش جان بسپارند.

وی عنوان کرد: امسال با همکاری شورای هماهنگی و سازمان تبلیغات اسلامی جهت هر اتوبوس از زائران یک نفر روحانی به عنوان مبلغ و راوی سبک زندگی حضرت امام و تاریخ انقلاب اعزام خواهند شد؛ تا نوجوانان و جوانان عزیز هم استانی با روش زندگی امام خمینی(ره) بیشتر آشنا شوند.

رییس قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان تأکید کرد: از تمامی عزیزانی که به عنوان زائر امام راحل در روز چهاردهم خردادماه به بارگاه ملکوتی ایشان اعزام می شوند؛ درخواست می شود ضمن همکاری با مدیران کاروان ها اگر داروی خاصی استفاده می کنند؛ حتماً داروهای ضروری خود را به همراه داشته باشند.

خالقیان افزود: بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء از تمام زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام (ره) با بسته های افطاری ویژه پذیرایی به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: همگی ما با حضور باشکوه و هوشمندانه در بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان های بزرگ شهدا و این رهبر کبیر انقلاب اسلامی با جانشین به حق ایشان رهبر جهان اسلام حضرت امام خامنه ای مدظله العالی دوباره بیعت خواهیم بست و به استکبار جهانی به خصوص آمریکای جهانخوار نشان خواهیم داد که راه امام ادامه خواهد داشت و همگی گوش به فرمان ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان خواهید زد و هرگز در آستانه چهل سالگی انقلاب از مسیر انقلاب خسته نخواهیم شد و تا جان داریم در راه شهیدان و امام عزیز حرکت خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها