خبرهای داغ:
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین:

ایثار بهترین عبادت و نشان از بالاترین حد آگاهی است

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: بعد از 1400 سال یک حکومت زیر سایه ولایت در جهان تشکیل شده است ، برای این حکومت شهدای زیادی داده شده است و چون در مسیر دین خدا قدم برداشته است همه دنیا و دشمنان اسلام ناب به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۰۲۲۴۷۵
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در حجت الاسلام قابل رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین در جمع رزمندگان تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) در حسینه عاشقان ثارالله بیان داشت : ایثار بهترین عبادت و نشان بالاترین آگاهی است و شهدا با ایثار جان خود به این عبادت می رسند .
وی تصریح کرد : در این جهانی که در آن زندگی می کنیم قدرت انتخاب داریم و هر کس به آن سمتی که ذائقه اش گرایش دارد می رود.
پوی ادامه داد: این انسان ها هستند که انتخاب می کنند چگونه در این دنیا زندگی کنند تا اینکه مرگ آنان برسد ، بعضی از آنان به دنبال زرق و برق دنیا گرایش پیدا می کنند و به دنبال سرگرمی های دنیایی هستند و بعضی هم از این زرق و برق دنیایی دل می کنند ودر راه دین و نجات جامعه جانفشانی می کنند و به استقبال مرگ می روند.
وی افزود : در روز محشر همه مردم صف می کشند، اولین گروهی که وارد محشر می شود انبیاء هستند وقتی که صف انبیاء به صف شهدا می رسد اگر سواره باشند به احترام آنان پیاده می شوند و سوال می کنند که اینها چقدر نورانی هستند .
حجت الاسلام قابل تصریح کرد: مقام شهدا به قدری بالا است که امام زمان (عج) می گوید : پدرم و مادرم به فدای شما باد.
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: بعد از 1400 سال یک حکومت زیر سایه ولایت در جهان تشکیل شده است ، برای این حکومت شهدای زیادی داده شده است و چون در مسیر دین خدا قدم برداشته است همه دنیا و دشمنان اسلام ناب به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی هستند و به دنبال تغییر حکومت با استفاده از تحریم ها ی اقتصادی و نظامی هستند.
قابل در پایاد تاکید کرد: دشمنان باید بدانند تا زمانی که این حکومت ولایت دارد، کسانی هستند که با جانفشانی از این انقلاب و آرمان های آن محافظت می کنند و با قدرت اهداف خود را دنبال می نمایند .
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها