تأکید بخشدار کاکی بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال امام

بخشدار کاکی در جلسه شورای اداری بخش کاکی با اشاره به سال روز رحلت بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) بر برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در این بخش تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۶۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، بخشدار کاکی در شورای اداری بخش کاکی با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین شهدای پانزده خرداد گفت: حضرت امام راحل (ره) حق بزرگی بر گردن همه ما دارد که باید مراسم باشکوهی به مناسبت سالگرد حضرت امام(ره) برگزار کنیم که ولایتمداری مردم بخش کاکی را نشان خواهد داد.
اسدالله حاجیانی با تاکید بر حضور مسئولین در مراسم ارتحال امام و سایر مراسمات ،مسئولین دولتی را از جنس مردم دانست و با اشاره بر لزوم همدلی و تعامل مسئولین با مردم افزود: حضور مسئولین در مراسم ملی ، مذهبی و در کنار مردم بودن آنها، موجب دلگرمی هرچه بیشتر مردم است.
وی در خصوص مشکل آب شهر کاکی اظهار داشت: با توجه به مشکل کمبود آب نیاز به فرهنگ سازی در زمینه استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب در بین مردم می باشد.
حاجیانی افزود : با توجه به کمبود آب شهر کاکی با کمک بخش خصوصی یک چاه به مدار آب شهر اضافه شده که امیدواریم با پیگیری و برنامه ریزی شاهد بهتر شدن وضعیت آب شهر باشیم.
بخشدار کاکی عملکرد ادارات در ایام نوروز را مثبت ارزیابی نمود و از اقدامات شهرداری ها و بانکها در خدمات رسانی به مردم و مسافرین قدردانی کرد.
اسدالله حاجیانی در خصوص محله حاشیه ای شهر کاکی مشهور به کمال آباد عنوان داشت: این محله در حریم شهر کاکی قرار دارد و بر اساس آخرین سرشماری جزء آمار شهر کاکی محسوب می شود و باید از طریق شهرداری کاکی به ساکنان این محله خدمات ارائه شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار