خبرهای داغ:
آیت‌الله علما:

جمهوری اسلامی ایران تنها صدای جهان برای دفاع تمام قد از اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها صدای جهان برای دفاع تمام قد از اسلام است و درس پایداری را امام (ره) در دل ملت نهادینه کرد.
کد خبر: ۹۰۲۳۲۵۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن بشریت دارد و باید مراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره) را باشکوه‌تر برگزار کنیم.

 

آیت الله علما با اشاره به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری گفت: امروز به لطف خداوند متعال و رهبری مدبرانه امام خامنه‌ای مدظله العالی، جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد.

 

وی همچنین بر حفظ آرمان‌ها، افکار و راه حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد و افزود: اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اندیشه‌های ناب و اسلامی است و باید زنده و جاودانه بماند و نفرتی که امام خمینی(ره) نسبت به استکبار جهانی ایجاد کرد حفظ گردد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال نفوذ و انحراف افکنی در میان جوانان ما هستند، گفت: با پیروی از ولایت فقیه و بصیرت افزایی باید راه نفوذ را را بر دشمنان سد کنیم.

 

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان در بسیاری از مواقع به دنبال تحریف سخنان امام (ره) هستند، تاکید کرد: باید مراقب باشیم تا گرفتار این‌ تحریف ها نشویم.

 

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به ساده‌زیستی حضرت امام (ره) گفت: باید اشرافی گری و تجمل گرایی کنار گذاشته شود و در نهادها و دستگاه‌های اجرایی به این مهم توجه گردد و از تجمل‌گرایی پرهیز شود.

 

وی با اشاره به مقاومت حزب الله برای از پای در آوردن رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی ایران تنها صدای جهان برای دفاع تمام قد از اسلام است و درس پایداری و مقاومت را حضرت امام (ره) در دل ملت نهادینه کرد.

ارسال نظرات