خبرهای داغ:
در محفل انس با قرآن کریم سپاه آوج مطرح شد:

ماه رمضان فرصتی برای انس گرفتن با قرآن کریم

محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) آوج و همچنین پرسنل نیروی انتظامی شهرستان و فرهنگیان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۳۳۵۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این محفل نورانی حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر آوج افزود یکی از کار هایی که ما در رابطه با انس با قرآن کریم می توانیم داشته باشیم قرائت این کتاب آسمانی می باشد.
وی با اشاره به اینکه تدبر در قرآن کریم می تواند برای زندگی بشر راهگشا و هدایت گر باشد و تدبر در قرآن کریم در مرحله بعد قرائت جای می گیرد که اهمیت این موضوع را می رساند.
در ادامه هاشمی به آیاتی که بیانگر دشمن شناسی است اشاره کرد و گفت به دشمن نمی شود اطمینان کرد و نمونه بارز آن در عصر حاضر دولت آمریکا می باشد که به کرات در مذاکرات هسته ای خلف وعده کرده و به عهد و پیمان پایبند نبوده است.
ایشان اذعان کرد : مذاکره کنندگان غربی زمانی که بر سر میز مذاکره حاضر می شوند یک جور حرف میزنند و وقتی به سوی پایتخت هایشان بر می گردند مواضع آن ها تغییر می کند
امام جمعه آوج با استناد به آیات قرآن کریم گفت: یکی از شاخصه ها و ویژگی های دشمن این است که زمانی که ما با یک مشکل روبرو می شویم خوشحال می شوند و اگر پیروزی ای برای ما حاصل شود باعث ناراحتی دشمنان می گردد.
ایشان در ادامه افزود: دشمن می خواست با جنگ تحمیلی ریشه ما را بزند ولی ما ریشه دار تر شده و خون این شهدا حافظ انقلاب اسلامی گردیده است.
هاشمی در پایان بیان کرد:رمز موفقیت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل دشمنان است.
5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها