به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هماهنگی و تشکیل ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

به همت حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) سپاه ناحیه تربت حیدریه، جلسه هماهنگی و تشکیل ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۲۳۵۵۲
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج احمدالرضا (ع) برگزار شد، ابتدا سروان پاسدار ابراهیم صادقی فرمانده این حوزه ضمن خیرمقدم به اعضاء، حضرت امام خمینی (ره) را رکن اساسی و ابتدای نهضت انقلابی گری و آزادی خواهی انسان از بند طاغوت و مستکبران عالم نامید.

وی در ادامه با اشاره به تلاش‌های خستگی ناپذیر معمار کبیر انقلاب اسلامی در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: آنچه که حضرت امام (ره) در راه مبارزه با طاغوت را مصمم‌تر از گذشته می‌کرد، ایمان، تقوا و توکل قطعی به خداوند متعال بود که به ثمرهم نشست.

صادقی در ادامه گفت:: به تمام پایگاه مقاومت این حوزه ابلاغ شده است که در این ایام حتما یک روز برنامه ریزی نموده و مراسم گرامیداشت این بزرگ مرد اسلام و انقلاب را برگزار نمایند.

شایان ذکر است؛ در پایان مراسم نیز ضمن اشاره به فضاسازی مطلوب این ایام در فضای محیطی حوزه و پایگاه‌های مقاومت، بر حفظ امنیت شرکت کنندگان در مراسم گرامیداشت نیز تاکید شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها