خبرهای داغ:

برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر در 22 بقعه شاخص استان کرمانشاه

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر در آستان مبارک 22 بقعه و امامزاده شاخص این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۵۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام مهدی توسلی  با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور مردم در شب‌های قدر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع شاخص استان، اظهار داشت: مراسم شبهای قدر در بقاع متبرکه شاخص استان از ساعت 22 آغاز و تا سحرادامه خواهد داشت.
 
 
وی با بیان اینکه از مداحان و سخنرانان شاخص برای احیای شب های قدر در بقاع متبرکه استان دعوت شده، افزود: بقاع متبرکه شاخص استان کرمانشاه در شب های قدر برنامه های سخنرانی، تلاوت قرآن مجید، مناجات خوانی، قرآن به سر گرفتن  خواهند داشت.
 
 
توسلی با اشاره به تلاش برای برگزاری ویژه شب های قدر در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان، از مردم برای حضور در شب های قدر در بقاع متبرکه دعوت به عمل آورد.
 
 
وی تاکید کرد: با توجه به نقش زمان و مکان در استجابت دعا توصیه می شود افراد در صورتی که برایشان مقدور است این شب ها را در جوار امامزادگان که در درگاه الهی صاحب آبرو هستند سپری کنند.
 
 
وی در ادامه اشاره ای هم به برپایی محافل انس با قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه داشت و افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان 80 محفل انس با قران به صورت تخصصی و با حضور قاریان بین المللی ایرانی در استان برپا شده که قریب 17 مورد از این محافل در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه برپا شده است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار