خبرهای داغ:
بسیج تحلیل می کند:

کودتا در عراق و نبرد اطلاعاتی ایران و آمریکا

بیش از ۱۵۰ هزار مستشار نفتی، اطلاعاتی و نظامی آمریکا به همراه ۱۳۰هزار نفر نیروهای ارتش امریکا مسئول تامین امنیت مراکز حساس عراق شدند.
کد خبر: ۹۰۲۳۷۷۴
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، پس از اشغال عراق و ناامنی های فراوان ابتدا آمریکایی ها یک حاکم نظامی بنام جی گارنردر عراق مستقر کردند اما پس از مدتی پل برمر در عراق ماند تا دولت جدید و موقت در عراق حاکم شود. بیش از ۱۵۰ هزار مستشار نفتی، اطلاعاتی و نظامی آمریکا به همراه ۱۳۰هزار نفر نیروهای ارتش امریکا مسئول تامین امنیت مراکز حساس عراق شدند.
طبق اخبار اعلام شده ارزش اطلاعات کسب شده در استخبارات عراق بیش از ۱۰۰۰میلیارد دلار است.
دولت ایاد علاوی شیعه که از دوستان صمیمی صدام بود روی کار آمد. حازم شعلان از نیروهای تندروبعثی به عنوان وزیر دفاع انتخاب شد.
بخش عظیمی از تجهیزات ارتش عراقبه مناطق سنی نشین وفادار به صدا منتقل شد که ۷۰درصد مهمات ارتش عراق می باشد. با انتقال بخش اعظمی از نیروهای عراقی به محل سکونت و بومی خود تجمع ارتش بعث وفادار را فراهم کردند.
قبل از سقوط بغداد فرماندهان لشکر مدینه که مجهزترین سلاح های دنیا را در اختیار داشتنددر تفاهمی با سرویس های اطلاعاتی ارتش آمریکا با پوشیدن لباس سفید به تکریت و نینوا گریختند تا عزت البراهیم الدوری معاون صدام جایگزین وی شود.
در نهایت دولت موقت از ایاد علاوی به ابراهیم جعفری طرفدار ایران رسید و نوری المالکی به عنوان نخست وزیر و فرمانده ارتش عراق با کسب آرا دولت را از ابراهیم جعفری تحویل گرفت.
در همین هنگام ارتش آمریکا با تلفات سنگین و ۲۰هزار مجروح مجبور به ترک عراق شد و تنها چهار پادگان را در اختیار گرفت که نزدیکترین آنها در استان دیاله ۵۰کیلومتری مرز ایران است تا تحرکات ارتش ایران را رصد کند.
سرویس های اطلاعاتی سپاه قدس پیامهایی به نوری مالکی دادند که پس از امضای حکم اعدام صدام تحرکاتی در بدنه ارتش و استان نینوا دیده می شود. اما عده ای این کار را توهم خواندند. در نهایت کاخ اعظمیه بغداد که در منطقه سبز قرارداشت دستخوش تحرکات وحشتناکی شد. بیش از ۷۰۰۰نیروی محافظ از کاخ و منطقه سبز عضو حزب بعث بودند!
همزمان تصاویر صدام در استان های موصل و نینوا با شعارهای ضد شیعه و حکومتی به خیابانها کشیده شد!آمریکا در تماسی با فرماندهان کاخ نخست وزیری خواهان اشغال دفتر نوری مالکی و اعدام وی می شوند. بیش از ۱۱۰ کماندوی آمریکایی از قرقیزستان با ۲ هواپیمای هرکولس ۳ روز قبل از کودتا به عراق پرواز می کنند.
سپاه قدس ایران در سکوت اطلاعاتی نیروهای اعظمیه و کاخ نخست وزیری را خلع سلاح و نیروهای حشدالشعبی وابسته به هادی عامری را جایگزین آنها می کنند!! نیروهای آمریکایی آزاد و ناگهان استاندار نینوا متواری می شود بیش از ۱۲لشکر و ۱۵ تیپ عراق که همگی از نیروهای بعثی بودند با در اختیار داشتن بیش از۷۰درصد مهمات ارتش عراق تا ۳۰کیلومتری بغداد پیشروی می کنند و ناگهان متوجه می شوند که کاخ توسط ایران تسخیر شده است و آمریکا نبرد اطلاعاتی را به ایران باخته است.
دانشگاه اسپایکر هوایی عراق به تصرف داعش در می آید و بیش از ۱۷۰۰دانشجوی شیعه سر بریده می شوند و سرهایشان بر روی نرده های دانشگاه نصب می شود.
ایران حلقه امنیتی در اماکن متبرکه و امامان معصوم را به دست می گیرد.
بیش از ۴۰۰ خودروی بمب گذاری شده شناسایی و خنثی می شوند!داعش ظهور می کند در نبرد اطلاعاتی ایران و آمریکا عزت الدوری کشته می شود و برگ برنده آمریکا باز هم توسط اطلاعات ایران می سوزد.
داعش با دارا بودن زبده ترین نیروها بیش از ۱۴۵۰۰۰نفر وارد سوریه می شود و با یارگیری سایر تروریست ها را هم شکست می دهد و به عنوان خلافت اسلامی شام و عراق ظهور می کند.
1002/ت30 /ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها