خبرهای داغ:
وقتی برجام زیر و رو می شود:

این قوم طلبکار!!

مذاکرات هسته ای در دوران حسن روحانی در دو دوره زمانی ۸۳ و ۹۴ به نتایج ناخوشایندی منتهی شد که هیچگاه به این علت از مردم عذرخواهی نشد!
کد خبر: ۹۰۲۳۷۸۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

خبرگزاری بسیج قزوین: شروطی که آمریکا اکنون پیشنهاد داده تا برجام را کامل و بدون نقص تحویل ایران دهد همان شروطیست که صادق خرازی در نامه ای به رییس جمهور وقت آمریکا خواسته بود که ایران متعهد می شود حزب الله را در حد یک گروه سیاسی تقلیل و خلع سلاح نماید،در مواضع خود نسبت به فلسطین تجدید نظر کند، اسراییل را به رسمیت خواهیم شناخت فقط ایران را از لیست محور شرارت خارج کند.
این کار مخفیانه صورت گرفت تا اینکه مصطفی پور محمدی متوجه شد و موضوع را با رهبری در میان گذاشت و باعث برکناری پورمحمدی و خانه نشینی وی گردید. در دولت احمدی نژاد دوباره به سیاست برگشت!
امروز هم روحانی پس از برجام نا موفق و اعتماد کاذب به شیطان بار دیگر داستان تروییکای اروپایی را تجربه می کند!در آن روز هیچ تحریم و فشار اقتصادی و بانکی علیه ایران نبود و اروپا به نمایندگی از آمریکا موفق شد تعطیلی هسته ای را بر ما تحمیل کنند!جک استراو در تحقیری می گوید:من در توالت در حال راحتی مزاج بودم که در تعطیلات با قطار مسافرت میکردم در توالت گوشی من زنگ خورد و از من کسب تکلیف شد که گفتم باید تعطیل کنید!
هرگاه حسن روحانی در مذاکرات خندید فرجام خوبی برای ملت نداشت! حال آمریکا از برجام ناکارآمد خارج شد اما این افتضاح را به گردن جلیلی انداختند آشنا،ابوطالب با توییت و رسانه ها عنوان کردند که راننده این ماشین جنابعالی بودید !
اما تا زمانیکه جلیلی راننده بود دلار ۲۵۰۰دولتی بوداز وقتی که شما راننده شدیدبه ۸۰۰۰تومان رسید.
وقتی جلیلی راننده بود نطنز،فردو،اراک سر جای خود بود از وقتی که شما راننده شدید سانتریفیوژ و کارخانجات همه به باد فنا رفتند. ۸۰کیلومتر جلیلی راننده بود هیچ اتفاقی جز تحریم نبود اما الان همه چیز بر باد رفته و تحریم ها برگشته تازه سایه جنگ رو هم بر سر کشور انداختند!
پای برجام امضای جلیلی نیست! در کمیسیون برجام جلیلی و فریدون عباسی به بد عهدی تذکر دادند اما شیفتگان کری و غرب که خواب رابطه با آمریکا را می دیدند به فرموده امام خدا از خواب غفلت بیدارشان کرد.
1002/ت30 ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها