خبرهای داغ:

برگزاری مراسم سالگرد بزرگداشت عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)درهندیجان

همزمان با اولین شب های لیالی قدر و ضرب خوردن حضرت امام علی (ع)مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)در مسجد جامع هندیجان برگزار شد که حجت الاسلام والمسلمین سید معراج موسوی گفت:روشنگری های هوشمندانه امام راحل با آن نهضت ماندگار ،اسلام و انقلاب را با پشتیبانی آحاد مردم به تمام جهانیان معرفی نمود.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۷۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،درشامگاه یکشنبه مراسم عزاداری و سخنرانی سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)با حضور امام جمعه،فرمانده ناحیه ،فرماندار و تعدادی از مسئولان محلی ،مردم ،بسیجیان حوزه پایگاه ها و گردان های بیت المقدس و عملیاتی امام رضا(ع)،رزمندگان و خانواده های معظم شهدا با شکوه خاصی در مسجد جامع هندیجان برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید معراج موسوی در این مراسم اظهار کرد:راه و نام امام راحل به عنوان یک الگوی ماندگار هیچگاه در تاریخ و ذهن مردم  فراموش نخواهد شدامام یک جهان را متحول کرد و دست غارتگران بیگانه دشمن اسلام را از ایران اسلامی قطع کرد.
 
 
وی افزود:مردم ایران با حضورشان در تمام صحنه های انقلاب واقعا قدر دان زحمات امام خود هستند و نشان دادن همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند و هیچگاه به دشمنان اجازه تهدید و تجاوزی را نخواهند داد.
 
وی بابیان شب های قدر و ضربت خوردن امام علی (ع)گفت:بهترین شب های سال وماه در شب های لیالی قدر خلاصه می شود حضرت امام علی (ع)نشانه به تمام نمای عدالت و از خود گذشتگی هست وجود امام علی (ع)موقعیت اسلام را محکم و سنت های پسندیده پیامبراسلام(ص)در تمام زمینه به شایستگی اجراء می نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار