خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان:

اعزام بیش از سه هزار نفر از مردم غرب استان به مراسم ارتحال امام

فرمانده قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان گفت: بیش از سه هزار نفر از مردم غرب استان با ۶۲ دستگاه اتوبوس در مراسم سالگرد ارتحال امام در حرم ایشان شرکت کردند.
کد خبر: ۹۰۲۴۱۷۵
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
علی خالقیان در گفت و گو‌با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با تسلیت ایام سوگواری امام علی علیه‌السلام با اشاره به ایام سوگواری امام راحل افزود: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و تجدید مجدد با رهبری انقلاب و به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خیل مشتاقان و علاقمندان این امام در مراسم ارتحال ایشان در حرم مطهر شرکت می‌کنند.
وی افزود: امسال با توجه به ماه مبارک رمضان بیش از ۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های غرب استان سمنان شامل شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه و آرادان و گرمسار در قالب ۶۲ دستگاه اتوبوس به مرقد امام اعزام شدند.
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده استان سمنان خاطر نشان کرد: زائران برای اعزام در یکی از مساجد شهر‌های مذکور اجتماع و بعد از اقامه نماز ظهر و عصر به سمت تهران حرکت کردند.
وی با اشاره به حضور مبلغین و راویان در اتوبوس‌ها گفت: این مبلغین و راویان روحانی تاریخ انقلاب و ابعاد شخصیتی امام راحل را تشریح و تبیین نمودند.
خالقان با بیان اینکه شرکت کنندگان با حضور در حرم مطهر در برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی مقام معظم رهبری شرکت کردند افزود: بعد از پایان مراسم نمازجماعت مغرب و عشا برگزار و زائران در ضیافت افطار حرم شرکت نمودند.
وی با تشکر از کلیه نهاد‌ها و سازمان‌های مشارکت کننده در این برنامه گفت: از استاندار و فرماندار شهر‌های غرب استان و کمیته‌های ستاد ارتحال امام استان و فرمانده نیروی انتظامی و پلیس راهور و مرکز صداوسیما و دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر و سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و معاونت‌های سپاه که زحمت کشیدند در اعزام زائران تشکر و سپاسگزاری می‌نماییم و اجر همه این عزیزان با امام و شهدا باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها