خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانش آموزی شاهرود به مناسبت روز قدس،

بزرگترین نمونه و مصداق تروریسم رژیم اشغالگر قدس و سران کشورهایی حامی آنها هستند

بسیج دانش آموزی شاهرود به مناسبت روز قدس در بیانه‌ای تاکید کرد: بزرگترین نمونه و مصداق تروریسم رژیم اشغالگر قدس و سران کشور‌هایی حامی آن‌ها هستند.
کد خبر: ۹۰۲۴۶۳۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در بیانیه با دعوت از همه اقشار مختلف مردم بویژه دانش آموزان و فرهنگیان تاکید کرد: بزرگترین نمونه و مصداق تروریسم رژیم اشغالگر قدس و سران کشور‌هایی حامی آن‌ها هستند.
متن این بیانیه بدین شرح است:
روز قدس روز اسلام است - امام خمینی (ره)
روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.
روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
روز قدس باز هم فرا رسید تا بار دیگر آزادیخواهی و حقوق انسان در ترازوی عدالت جهانیان و در نظرگاه انصاف و بشریت به قضاوت گذاشته شود.
در عصری که می‌رفت قبله اول مسلمین و ملت مظلوم فلسطین در معاملات و سیاست زدگی یک مشت عمله مرتجع عرب و سران سازشکار عرب به فراموشی سپرده شود، مردی بزرگ از سلاله پیامبر عظیم الشان اسلام بنام خمینی کبیر این سودای خام مستکبران و متجاوزان به حریم اسلام و انسانیت را به رویایی تعبیر ناشدنی تبدیل کرد و با ندای الهی خود ملت‌های بیدار و ازادی خواه عالم را نسبت به جنایات و فجایع رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش آگاه کرد و آنان را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان‌ها کشاند تا وجدان خفته سازمان‌های بشری و بین المللی را نسبت به وظایفشان آگاه کند.
تروریسم، خاص گروه‌ها و سازمان‌های تکفیری و مافیا‌های ضد بشری نیست بلکه بزرگترین نمونه و مصداق تروریسم رژیم اشغالگر قدس و سران کشورهایی، چون عربستان و بحرین و حامیان آن‌ها هستند که همگام با دشمنان اسلام هم ملت‌های خود و هم ملل مظلوم دیگر کشور‌ها را به کام گروه‌های تروریستی داعش و القاعده و… فرو می‌برند.
اکنون فردا نوبت ماست، ما دانش آموزان بسیجی و فرهنگیان غیرتمند شهرستان شاهرود دوشادوش ملت شجاع و بیدار این سرزمین به همراه سایر مسلمانان جهان و ملت‌های آزاده با حضور باشکوه و پرخروش خود به جنایتکاران احمق آل سعود و صهیونیست‌های غاصب و حامیان آنها، خواهیم فهماند در مقابل اراده ملت‌ها راهی جز تسلیم و هزیمت وجود ندارد و در برابر آتش خشم مظلومان پایانی جز نابودی و نیستی برای آن‌ها متصور نیست و فرجام کار بازگشت عزتمندانه قدس شریف و فلسطین مظلوم به آغوش اسلام است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها