خبرهای داغ:
همزمان با روزقدس:

بیانیه جامعه مداحان شهرستان میامی به مناسبت روز قدس ۹۷

جامعه مداحان شهرستان میامی همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور پیامی حضور گسترده عموم مردم در راهپیمایی این روز را خواستار شدند.
کد خبر: ۹۰۲۴۸۱۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همایش روز قدس، به منزله اعلام مواضع مشترک مردم اقصی نقاط جهان علیه رژیم سفاک و جعلی اسرائیل و بلکه سیطره‌ مشتی صهیونیست دزد و غارتگر بر ارکان قدرت نظام سلطه‌ جهانی است.

خیانت‌های آشکار کشور‌های مرتجع منطقه و دیکتاتور‌های دست نشانده و بازی انتقال سفارت آمریکا به قدس روزهای خونینی را برای مردم فلسطین رقم زده است.
امروز این پاره تن جهان اسلام در آتش حق و کینه مستکبران می‌سوزد و فریاد استغاثه مظلومان بلند شده است. سکوت و بی‌تفاوتی نسبت به این ظلم و فساد صهیونیستها خیانت و همراهی با کفر و استکبار است.

امسال در شرایطی به روز جهانی قدس نزدیک می شویم که رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، بیش از گذشته نسبت به ملت مظلوم فلسطین گستاخ شده است.
انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، زمینه ساز سرکشی هرچه بیشتر رژیم نتانیاهو شده و طی هفته های اخیر شاهد، شهادت و زخمی شدن صدها فلسطینی بودیم که با راهپیمایی مسالمت آمیز خویش خواستار بازگشت به سرزمین اصلی خویش بودند.

ملت رشید و شجاع ایران اسلامی، امسال نیز همچون سالهای قبل به میدان آمده و با برپایی راهپیمایی باشکوه این روز در سراسر میهن اسلامی، حماسه روز قدس ۹۷ را رقم خواهند زد.

جامعه مداحان،شاعران و هئیات مذهبی شهرستان میامی همگام با ملت بزرگ ایران و همه آزادگان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، آرمان فلسطین را عهد ناگسستنی دانسته و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهند داد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظرات
پر بیننده ها