خبرهای داغ:
همزمان با روز قدس

بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه میامی به مناسبت روز جهانی قدس

بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه میامی به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد
کد خبر: ۹۰۲۴۸۱۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی در این پیام می خوانیم:مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سالروز ارتحال امام (ره) فرمودند:از نقاط قوت ما، مسئله ی عدالت خواهی بین المللی جمهوری اسلامی است؛ این برای جمهوری اسلامی آبرو است. اینکه جمهوری اسلامی طرف دار ملتهای مظلوم باشد، آبرواست؛ اینکه طرف دار ملت فلسطین باشد یک آبرو است. جمهوری اسلامی نیروی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را در منطقه تقویت کرده است . دشمنانی را، عوامل مزاحم و مضری را _به نام داعش و جبهه النصره و امثال اینها _در عراق و در سوریه درست کردند؛ جمهوری اسلامی از نیروی مقاومت در این منطقه حمایت کرد؛ این عدالت خواهی است ؛ این دفاع از ملت فلسطین است؛ این دفاع از استقلال کشورهای منطقه است ، دفاع از تمامیت عرضی کشورها است ‌. این نقطه قوت است. این نقطه قوت را به عنوان دخالت جمهوری اسلامی ، به یک مسئله چالش آفرین تبدیل می کنند و وانمود می کنند و معرفی می کنند و روی آن تکیه می کنند؛ این وضعی است که امروز ما با دشمن داریم. عواملشان در داخل متأسفانه مشغولنند؛ یک روز در خیابانهای تهران به مناسبت روز قدس که روز دفاع از فلسطین است ، شعار « نه غزه ،نه لبنان» دادند . کمک کنندگان به جنگ روانی دشمن در داخل ، موجودات بدی هستند، موجودات حقیری هستند؛ این سرافکندگی دارد .
هرساله ما بانوان بسیجی و مسلمان ایرانی در حمایت از قیام ملت مظلوم فلسطین با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ، تکیه گاه اصلی مقاومت در برابر زورگویان را اتحاد امت اسلامی می داریم.
بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه میامی ضمن تأکید بر اتحاد ملی و انسجام اسلامی از ملت همیشه بیدار شهرستان میامی می خواهد که همواره بر عهد خود به راهی که خمینی کبیر رحمت الله ترسیم نموده پایبند و دفاع از مظلوم را در هر برهه از زمان فراموش نکند و با توجه به اهمیت روز جهانی قدس و تأثیر آن در تقویت نهضت مقاومت فلسطین با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ، این مراسم را باشکوه هرچه بیشتر نسبت به سالهای گذشته برگزار کنند و جنایات آمریکا برای انتقال سفارت نحس خود به قدس شریف و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی برای کودک کشی و سرکوب مردم فلسطین را محکوم می دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها