خبرهای داغ:
همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس

دعوت سپاه شهرستان میامی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

سپاه ناحیه میامی همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس با صدور پیامی از مردم و بسیجیان شهرستان میامی برا حضور در راهپیمایی سایری روز جهانی قدس دعوت کرد
کد خبر: ۹۰۲۴۸۱۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

” همان طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می گذارنیم و با دعا وتضرع خود به درگاه الهی، می خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم. ”

رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی خامنه ای

جمعه آخر ماه مبارک رمضان، جمعه مقاومت و مبارزه با غده سرطانی بشریت امروز، اسراییل غاصب است. در این روز مردم روزه دار ایران که قریب یک ماه در ماه مبارک به خودسازی معنوی پرداخته اند با وحدت و یکپارچگی بی نظیری هماهنگ با دیگر مسلمانان روزه دار جهان، در خط مقدم مبارزه با مستکبران و زورگویان دنیا راهپیمایی می کنند. این روز مقاومت و مبارزه میراث گرانبهای خمینی کبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و امید ملتهای مظلوم است که آمیزه ای از آموزه های مقاومت و ایثار، مبارزه و استکبار ستیزی است.

از سال ۱۹۴۸ که یهودیان مهاجر به فلسطین به مسلمانان یورش بردند و املاک و اموال آنان را تصاحب کردند و صدها هزار نفر را آواره کردند تا تشکیل دولت غاصب صهیونیستی و تا امروز که انتقال سفارت آمریکای جنایتکار دسیسه جدید جنایتکاران عالم است، جنگها و تجاوزات ظالمانه ای را شاهد بوده ایم که هر کدام برگ سیاهی بر تاریخ استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب است و منجر به کشتار یا آوارگی میلیون ها تن از کودک و زن و مرد شده است. همراهی کشورهای مدعی حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاکاری و اندیشه های پلید و ظالمانه این دولت هاست.

اسراییل برای نفوذ به منطقه خاورمیانه از همه ابزار جنگی ، تهدید، تطمیع و نفوذ فرهنگی دریغ نکرده است به نحوی که پس از گذشت سالها امروز شاهدیم که برخی کشورهای به ظاهر اسلامی پیرو و پشتیبان صهیونیستها بوده و با یاری رسان آنان در بجا اوردن نیات شوم شان ، به مصداق بارز ابی لهب ها و حماله الحطب ها هستند.

ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با ظلم و ستم صهیونیستها و چشم امید مقاومت اسلامی در جهان است. حضور هر چه باشکوه تر ملت قهرمان و مقاوم ایران سرشار غریوهای استکبار تیزی در روز جهانی قدس و اعلام حمایت مجدد از مظلومین و ستمدیدگان عالم و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آنها در منطقه است.

ما پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی باتفاق بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه آن، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس ،همه ملت ایران بخصوص مردم شریف شهرستان میامی را به حضور حداکثری در روز جهانی قدس دعوت کرده و در کنار آحاد ملت ایران با آرمانهای راستین شهدا و امام شهدا در مبارزه با استکبار بیعت مجدد می کنیم و از مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل از دست غاصبین حمایت می کنیم.

والسلام علی من إتبع الهدی

ناحیه مقاومت بسیج سپاه میامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها