تحلیلی جامع بر حادثه تجاوز به دانش آموزان مدرسه معین و مهمان برنامه ماه عسل

کد خبر: ۹۰۲۴۸۴۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سکانس اول: خبر آزار و اذیت دانش آموزان دبیرستان معین در غرب تهران، توسط ناظم مدرسه برای اولین بار در تاریخ 6 خرداد توسط یکی از والدین پخش شد و احساسات جامعه را جریحه دارکرد و به اندازه ای مهم بود که مقام معظم رهبری دستور برخورد قاطع با مسئولین پرونده را صادر کردند. این شخص اعلام کرده است شانزده میلیون پول برای آموزش فرزندش به مدرسه پرداخته است!

سکانس دوم: شبکه های فارسی زبان ضد انقلاب و در رأس آنها مسيح علي‌نژاد در شبكه‌هاي اجتماعي از فیلمی رونمایی می کنند که با موبايل گرفته شده و مردي را با دستبند نشان مي‌دهد در حالي كه قاب عكسي از امام خميني(ره) در پشت سرش قرار دارد و فيلمبردار اصرار زيادي دارد كه قاب عكس امام از كادر بيرون نزند... ابتدا به دروغ، فرد متجاوز بعنوان معلم پرورشی معرفی و به یکی از روحانیون سرشناس منتسب می شود (تا به نحوی به دین و مذهب ربط پیدا کند)

سکانس سوم: سلبریتی ها و برخی سیاسیون و جمعی معلوم الحال نسبت به این قضیه واکنش نشان داده و در حمله به مخالفین اجرای سند 2030 خواهان آموزش های جنسی آن در ایران هستند تا جلو چنین حوادثی گرفته شود!

سکانس چهارم: در 8 خرداد در برنامه ماه عسل، خواسته یا ناخواسته خانم یاسمین اشکی، فردی دو تابعیتی مطرح می شود که به يك بيماري خودايمني بسيار نادر مبتلا است كه نشانه‌هايش شبيه ايدز است و به گفته خودش احساس مسئولیت کرده و به ایران آمده است تا مردم ایران را از خطرات ایدز و بیماری های مقاربتی آگاه کند. ادعایی که توسط علی کرمی (فوق‌تخصص بیوتکنولوژی و رییس بنیاد ملی سبک زندگی) رد می شود و ماجرای ایشان را دروغ پنداشته و بیان می کنند: ایشان اصلا بیماری ژنتیکی ندارد.

سکانس مجهول(1): این پسران دبیرستانی بوده و کوچک نیستند که براحتی فریب بخورند. از طرفی فیلم های مستهج بین آنها دست به دست می شده و از ماه ها قبل مشروبات الکلی و سیگار مصرف می کرده اند. این توضیحات نشان می دهد که سبک زندگی این پسران غربی بوده و کاملا مترادف با اجرای سند 2030 است و اثبات کننده این مورد هست که همچین سبکی اگر در جامعه رواج پیدا کند چه تبعاتی خواهد داشت. ضمن اینکه مسئولین این مدرسه، از جمله شخص ناظم در پیج های شخصی خود از چهارشنبه های سفید و ماجرای دختران خیابان انقلاب حمایت کرده و مروج فساد و بی بندوباری بوده اند. ناگفته نماند که پیج این شخص اخیرا در اقدامی جالب بصورت هویت یک خانم درآمده و مطالب مذکور نیز حذف شده اند.

سکانس مجهول(2): برای شخص یاسمن اشکی، با توجه به توضیح رسمی برنامه ماه عسل و نیز حمایت وزیر محترم بهداشت از این شخص، چند سوال مطرح است: اینکه ایشان با توجه به دیدارهایی که با شخص وزیر بهداشت(دکتر هاشمی) داشته اند، از چه طریقی توانسته است وقت ملاقات های خصوصی بگیرد؟! و با این تفاسیر چه نیازی به حمایت مردم از تولید واکسن پیشگیری از بیماری HPV دارند؟ آیا آموزش های ایشان مبتنی بر روش های اسلامی است؟!

بد نیست بدانید تمام کسانی که این واکسن را در آمریکا دریافت کرده اند در حال حاضر در قید حیات نیستند!؟ و تنها بازمانده ی این بیماری خانم اشکی است و بهتراست بدانید در جهان عدد این بیماری به ۲۰۰ تن نمی رسد! چطور خانم اشکی نگران ۸۰ میلیون ایرانی هستند؟!

نکته قابل توجه دیگر مواردی است که وحید یامین پور به خوبی به آن اشاره کرده است(در اینجا مختصرا ذکر شده): «اِمیلی ریالز، قربانی بریتانیاییِ این واکسن است که برنامه ماه عسل می توانست ایشان را دعوت کند تا از پویشی که راه انداخته بگوید.

امیلی در سیزده سالگی برای اولین بار واکسن HPV را تزریق می کند، و دو هفته بعد از اولین تزریق سرگیجه و تهوعش شروع می شود. بعد از دومین و سومین نوبت تزریق علائمش بدتر می شود، از مشکل تنفسی گرفته تا درد های شکمی. کار به جایی می رسد که یک سمتِ بدنش برای مدتی حرکت نمی کند.

سندرم POTS درد دیگری است که به جان امیلی و بقیه قربانی های این واکسن افتاده. تصور کنید با تغییر وضعیت بدن از خوابیده به ایستاده ضربان قلبتان چند برابر شود!

پویشی که خانواده ریالز به نام Time For Action راه انداخته اند تا به حال نتوانسته واکسن HPV را از برنامه واکسیناسیون مدارس بریتانیا حذف کند، چون به اعتقاد امیلی رویالز مسئولان بریتانیا و امریکا نمی خواهند مسئولیت این عوارض را به عهده بگیرند. اگر این وضع بریتانیاست، تصور کنید اوضاع در ایران چند برابر می تواند وحشتناک تر باشد، با مسئولانی که حاشیه پزشکی بیست و سی را با افتخار تعطیل می کنند و نمی‌گذارند ثریا برای هفته های متوالی پخش شود.»



به قلم: امین کوهرو
ارسال نظرات
پر بیننده ها