خبرهای داغ:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین:

توافق و سازش با استکبار هیچ مشکلی را حل نمی کند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: آنروزی که مردم فلسطین با دست های خالی و با سنگ به جنگ و مبارزه با رژیم اشغال گر اسرائیل پرداختند هر روز پیشرفت داشتند ولی بعد از اینکه در مقطعی سازش داشتند تبدیل شد به عرصه خفت و زاری که هیچ پیشرفتی نداشتند.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۸۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزار بسیج در قزوین،  عباس کاظمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین در مراسم راهپیمایی روز قدس شهر اقبالیه که با حضور پر شور مردم، امام جمعه شهر اقبالیه، فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین ، شهردار و شورای شهر قزوین و دیگر مسوولین برگزار شد، اظهار داشت: امروز باید از جریان سازش با نظام سلطه برای به رسیدن به آرمان ها و اهداف اسرائیل که توافقنامه و عهدنامه های زیادی امضا شده تا مسیر مقاومت را تغییر دهند و فلسطین را به رژیم صهیونیستی تحویل دهند،درس بگیریم.
وی خاطرنشان کرد: آنروزی که مردم فلسطین با دست های خالی و با سنگ به جنگ و مبارزه با رژیم اشغال گر اسرائیل پرداختند هر روز پیشرفت داشتند ولی بعد از اینکه در مقطعی سازش داشتند تبدیل شد به عرصه خفت و زاری که هیچ پیشرفتی نداشتند.
کاظمی تاکید کرد: هرگاه در جهان اسلام مقاومتی در مقابل جهان سلطه و زورگویان انجام شود نتیجه اش عزت و و اقتدار و خود مختاری می شود و عکس آن موجب سرافندگی مسلمین خواهد شد.
این مسوول گفت: امروز در عرصه سوریه و در اثر فریب جریان های سیاسی غرب گرا و نفوذ جریان غربی در میان ملت سوریه، قرار بود این کشور را هم بهدعاقبت فلسطین دچار کنند ولی ملت سوریه به جای مذاکره با ظالمان دست به اسلحه و مقاومت برد و امروز شرایط سوریه روز به روز به نفع خودشان در حال پیشرفت است.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین با بیان اینکه امروز محور مقاومت روز به روز در حال کسترش در جهان است، بیان کرد: امروز چهارمین محور مقاومت در کشورهای منطقه صورت گرفته است و در حالی که چندین سال کشورشان ویرانه شد و سختی های زیادی را متحمل شدند ولی تسلیم نظام سلطه و زورگویان نشدند.
 
وی افزود: راه دوری نرویم کشور ما هم در دوران رژیم طاغوتی مردم تصمیم به انقلاب گرفتند و محور مقاومت اسلامی را تشکیل دادند که امروزه تبدیل شده به نماد مقاومت در جهان، امروز جمهوری اسلامی ایران منطقش مورد توجه قرار گرفته و از کشور ما الگو برداری هم می کنند.
 
کاظمی یاد آپر شد: امروز جمهوری اسلامی هشتاد میلیون نفر نیستند بلکه هشتصد میلیون در جای جای جهان دلشان برای انقلاب اسلامی می تپد و دشمن می داند و به این نتیجه رسیده است که اگر به جمهوری اسلامی ایران ضریه ای بزنند تمام مسلمین جهان بپا می خیزند حتی در قلب اروپا.
 
این مسوول اظهار داشت: تلاش هفتاد ساله اسرائیل و حامیانش برای تسخیر فلسطین با شکست مواجه شده است که این نشان از پیروزی مقاومت است.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین ابراز داشت: امروز ملت های اسلامی به این نتیجه رسیدند که راه پیشرفت و ائتلای جمهوری اسلامی مبارزه است، ولی متاسفانه بدلیل خیانت های برخی کشورهای عرب منطقه دست از مبارزه برداشتند که این جز خفت چیزی برای آنها نخواهد داشت.
 
وی تاکید کرد: راه رسیدن به سعادت، رسیدن به قله های بشری، محور مقاومت ، پیشرفت اقتصادی و .... فقط و فقط مبارزه با استکبار و زورگویان است.
 
کاظمی تصریح کرد: امروز ملت ما هوشیار است، عده ای به واسطه دنیا طلبی درد محرومان را فراموش کردند اینها همان بریدگان راه انقلاب هستند که در سایه شعار دروغین پیش می روند و انشالله راهی پیش نخواهند برد.
4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها