احمد درویشی
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: روز قدس به نابودی اسراییل جلوه ای بیشتر داده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۱۹۳
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، نعیم اربابی روز قدس را روز سرنوشت ساز برای دنیای اسلام دانست و گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که قدرت اسراییل قدرتی پوشالی است و هر چه هم از سوی مستکبرین دنیا و مجامع بین المللی حمایت شود دیگر فایده ای ندارد و دیر یا زود اسراییل نابود شدنی است و این موضوع را خود سردمداران اسراییل به خوبی می فهمند.

اربابی حضور پرشور و باشکوه مردم ولایتمدار و انقلابی ایران را در راهپیمایی روز قدس نشان همبستگی و عقد اخوت ملت بزرگ ایران با ملت مظلوم فلسطین دانست و گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس در سراسر دنیا به حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام شد که این موضوع نشانگر انزجار مردم دنیا از رژیم پلید و کودک کش اسراییل می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: مسئله فلسطین فقط به خود فلسطین ختم نمی شود بلکه مسئله جهان اسلام است زیرا اسراییل اصلی ترین دشمن اسلام است و اگر مسلمانان جهان در انزجار خود از این رژیم غاصب به پا نخیزند مهر تاییدی بر پیکره این رژیم غاصب زده اند.

نعیم اربابی گفت: روز قدس زمینه سازی برای محو اسراییل از صفحه روزگار است و این وعده الهی است که مستضعفان جهان بر دنیا حکومت خواهند کرد و این امر تحقق خواهد یافت و از این روست که دشمنان تلاش می کنند که این وعده محقق نشود.

وی با بیان اینکه تعیین روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) در جمعه آخر ماه رمضان نیز برگرفته از همین دیدگاه متعالی و قرآنی است افزود: امروز ملت های جهان با حضور در این رویداد بزرگ و تاریخی در مقابل دشمنان محکم و استوار ایستاده اند و تا نابودی این رژیم پلید و غاصب از مبارزه خود دست نخواهند کشید.

این مسئول با بیان اینکه روز شمار پایان اسراییل به صدا در آمده عنوان کرد: مقام معظم رهبری با پیش بینی حکیمانه و دقیق خود که در مورد منطقه و جهان داشته نابودی اسراییل را نیز تا 25 سال آینده پیش بینی کرده است که این امر با تحولاتی که در دنیای اسلام علیه اسراییل در حال وقوع است قطعا واقع خواهد شد و اسراییلی ها از این موضوع بسیار هراسانند و انشاالله به زودی شاهد نابودی اسراییل غاصب خواهیم بود.

ارسال نظرات