با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) و لشکر پنج نصر؛

مستند بازآفرینی زندگی سردار شهید «غلامرضا سمائی» به مرحله‌ تدوین رسید

تهیه کننده مستند شهید مدافع حرم سردار غلامرضا سمائی به تشریح مراحل انجام پروژه ساخت مستند پرداخت.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۶۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
نادر افشار سعدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ تهیه کننده مستند بازآفرینی زندگی سردار شهید مدافع حرم غلامرضا سمائی ضمن گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم گفت:شهید سمایی از شهدای بزرگ و والا مقام مدافع حرم بود که ابعاد مختلف زندگی ایشان روز به روز و طی مراحل نگارش متن و مصاحبه با همرزمان ایشان بر ما معلوم شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های چند سال اخیر گروه در مورد شهدای مدافع حرم در رابطه با شروع پروژه ساخت مستند شهید سمائی گفت: تصمیم برای ساخت مستند از زندگی شهید سمائی از مراسم تشییع پیکر ایشان در سال ۹۵ شروع شد. جمعیت کثیری برای مراسم تشییع این شهید بزرگوار حضور داشتند و در این مراسم ابراز احساسات عظیمی از سوی همرزمان و دوستداران آن شهید والا مقام صورت گرفت.

تهیه کننده مستند شهید مدافع حرم سردار غلامرضا سمائی در ادامه افزود: با حضور  دکتر دارابی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما در منزل این شهید تصمیم ساخت مستند با خانواده‌ی ایشان مطرح شده و مورد استقبال خانواده ایشان قرار گرفت.
 
وی خاطرنشان کرد: موضوع این مستند زندگی ایشان در مقاطع کودکی جوانی و دوران کاری ایشان در سال‌های اخیر است که قسمت‌هایی به صورت بازسازی و قسمت‌هایی به مصاحبه با خانواده و همرزمان آن شهید بزرگوار پرداخته شده است.

 افشار سعدآباد در انتها با تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این پروژه افزود: این پروژه با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) و لشکر پنج نصر به انجام رسید. پروسه ساخت پروژه شامل تحقیق و نگارش فیلم نامه، انجام مراحل فیلم‌برداری و تدوین در حدود یک سال و نیم به طول انجامید و اکنون در مراحل پایانی برای پخش در رسانه ملی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها