خبرهای داغ:
از سوی شبکه جوانان رضوی استان قزوین و باهمکاری بسیج دانش آموزی:
کرمی عنوان کرد: این مراسم با حضور بیش از یک هزار دانش آموز از ۷۰ مدرسه استان قزوین از نواحی آموزش و پرورش ناحیه یک و دو برگزار شد و روزه اولی ها میهمان سفره افطار امام رضا بودند
کد خبر: ۹۰۲۷۰۴۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

ساسان کرمی مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در مراسم جشن بزرگ اطعام دانش آموزان روزه اولی پسر بیان کرد: این مراسم با عنوان طرح کبوتران حرم امام مهربانی برای پسران روزه اولی که در سال جاری به سن تکلیف رسیده اند برگزار شد.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح گفت: طرح کبوتران حرم امام مهربانی به منظور گسترش فرهنگ دینی و رضوی برای نسل چهارم انقلاب و تشرّف با نشاط دانش آموزان در مسیر الهی برگزار شد که به بهانه ماه مهمانی خدا و ضیافت الهی، توانستیم سفره پرفیض علی ابن موسی الرضا(ع) را در مجموعه استان برپا کنیم تا دانش آموزان روزه اولی، با نان و نمک حضرت رضا(ع) افطار کنند.
مسوول شبکه جوانان رضوی استان قزوین اظهار کرد: این مراسم با حضور بیش از یک هزار دانش آموز از ۷۰ مدرسه استان قزوین از نواحی آموزش و پرورش ناحیه یک، دو برگزار شد و روزه اولی ها میهمان سفره افطار امام رضا بودند.
کرمی عنوان کرد: طرح بزرگ کبوتران حرم امام مهربانی برای اولین بار در استان و با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان و سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین برگزار شد.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها