خبرهای داغ:
مدیرکل فنی فناوری و اطلاعات استانداری قزوین خبر داد:

آغاز اجرای پروژه سیماک در قزوین

مدیرکل فنی فناوری و اطلاعات استانداری قزوین با اشاره به آغاز پروژه سیماک در استان گفت:در ماه های آینده پروژه سیماک با حضور وزیر در استان قزوین آغاز می شود.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۰۷
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حامد فتوحی در جلسه کارگروه GNAF(نشان استاندارد ملی پلاک)که صبح امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد:پروژه نشان استاندارد پلاک یک پروژه ملی است که در کارگروه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و بر اساس آن محوریت تمام دستگاه های اجرایی سازمان پست است.
وی افزود:در استان قزوین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته باید سال گذشته طرح مذکور برای شهرستان های قزوین و تاکستان به صورت کامل اجرا می شد.
مدیرکل فنی فناوری و اطلاعات استانداری قزوین عنوان کرد:با توجه به تأخیر در اجرای برنامه بر اساس زمان بندی جدید تا پایان مردادماه سال جاری طرح GNAF برای شهرستان های قزوین و تاکستان باید تکمیل شود.
فتوحی تصریح کرد:در بحث نامگذاری معابر و کوچه ها باید اقدامات لازم هر چه سریعتر انجام شود تا بتوانیم پروژه نشان ملی استاندارد را بر اساس برنامه زمان بندی مشخص انجام دهیم.
وی با اشاره به آغاز پروژه سیماک در استان گفت:در ماه های آینده پروژه سیماک با حضور وزیر در استان قزوین آغاز می شود.
مدیرکل فنی فناوری و اطلاعات استانداری قزوین خاطر نشان کرد:با اجرای پروژه سیماک استعلامات متعددی که هر ساله بین دستگاه های اجرایی مختلف انجام می شود به راحتی انجام شده و مشکلات موجود در این راه برطرف می شود.
فتوحی یادآور شد:دستگاه های خدمات رسان هم با اجرای این پروژه ها برای صدور قبوض باید از کدهای استاندارد استفاده کنند.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها