خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

عملیات‌های بزرگ سپاه همدان هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهد شد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرا رسیدن عملیات بزرگ رمضان نقش رزمندگان استان همدان را در این عملیات تعیین کننده و بی بدیل دانست و گفت: این عملیات‌های بزرگ سپاه همدان هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۴۱۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱

عملیات‌های بزرگ سپاه همدان هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهد شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در بیست و چهارمین مجمع فرماندهان، مسئولین و پیشکسوتان جهاد و شهات استان همدان برگزاری مجمع را یادگاری از سردار شهید «همدانی» دانست و اظهار داشت: امیداوریم بتوانیم اهدافی که برای نظام تعریف شده با حفظ فرهنگ ایثار و شهادت ادامه دهیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد عملیات نصر 4 است، عنوان کرد: در این عملیات لشکر 32 انصارالحسین(ع) به فرماندهی سردار شادمانی عملیات بزرگی انجام و موفقیت بزرگی کسب کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به فرا رسیدن عملیات بزرگ رمضان نقش رزمندگان استان همدان را در این عملیات تعیین کننده و بی بدیل دانست و بیان کرد: این عملیات‌های بزرگ سپاه همدان هیچ‌گاه از یادها فراموش نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در عملیات بزرگ رمضان سه گردان از استان همدان در قالب تیپ 41 عملیات هایی انجام داد، گفت: در این عملیات شهدای بزرگی همچون «حبیب مظاهری» و «حاجی بابایی» تقدیم نظام شد.

سردار مجیدی با اشاره به بمباران مردم و رزمندگان همدا ن در نماز جمعه سال 61 یادآور شد: خلبان بزرگ شهید «عباس دوران» برای انتقام گر فتن تعرضی که داشتند در 25 تیر ماه عملیاتی انجام و پالایشگاهی را در بغداد بمباران کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات