خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قزوین:

عمده ترین مساله جامعه امروز، مهجور ماندن مفاهیم قرآن است

در این محفل باید تفکر و اندیشه اسلامی جاری باشد و همچنین در سبک زندگی به کار گرفته و سرلوحه قرار داد، امروزه یکی از مشکلات دنیای اسلام دوری و مهجور بودن از مفاهیم قرآنی است
کد خبر: ۹۰۲۸۷۹۹
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم مسابقات مقدماتی قرآن کریم که به همت روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در حسینیه شهید مطهری (ره) برگزار گردید بیان کرد: همانطور که آیات و روایات را در این مجلس باشکوه بیان می کنید باید با معنا و تفسیر این آیات انس بگیرید و اگر بخواهیم از قرآن به معنای حقیقی کلمه بهره ببریم باید با معارف و مفاهیم قرآنی آشنا شویم.
وی گفت: در این محفل باید تفکر و اندیشه اسلامی جاری باشد و همچنین در سبک زندگی به کار گرفته و سرلوحه قرار داد، امروزه یکی از مشکلات دنیای اسلام دوری و مهجور بودن از مفاهیم قرآنی است.
فرمانده سپاه امام خسن مجتبی(ع) اظهار کرد: صرفا تلاوت قرآن کفایت نمی کند بلکه باید در معنای آن تدبر کرده و کاملا به آیات پیدا کنیم و جز خداوند کسی را پشتیبان خود ندانیم.
سرهنگ بهرامی عنوان کرد: امروز با توکل به خدا و در سایه قرآن و تمسک به اهل بیت علیهم السلام می توانیم بر تمام دشمنان پیروز شویم. ترامپ امروز ادعا می‌کند که ما ایرانیان دوباره پای میز مذاکره می نشینیم و متاسفانه عده ای نیز در داخل آهنگ دشمن را می نوازند و با صدای آن همنوا شده اند.
وی يادآور شد: حضرت امام با توکل به خدا و انس با قرآن و تدبر در معنای آن مشتی محکم بر دهان رژیم شاهنشاهی زد زیرا اعتقاد قلبی و قوی بر قدرت مطلق خداوند متعال داشت و همه چیز را از خدا می خواست و برای توکل می کرد.
فرمانده سپاه امام خسن مجتبی(ع) تصریح کرد: پشتیبان امام سلاح اتمی و تکنولوژی روز نبود بلکه توکل بر خدا و توسل به ائمه معصومین علیهم السلام بود و همچنین امروزه نیز مقام معظم رهبری همان امام و ولی ما می باشد که در مقابل دنیای کفر با اتحاد و توکل بر خدا ایستاده است.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها