خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار شاهرود:

دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عنوان یک دانشگاه موفق و برند در کشور محسوب می‌شود

معاون استاندار و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در کشور و در استان بعنوان یک دانشگاه موفق و برند در کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۸۰۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به عنوان یک دانشگاه موفق و برند در کشور محسوب می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد رضا هاشمی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در کشور و در استان بعنوان یک دانشگاه موفق و برند در کشور محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه من ۱۴ سال در بدنه دانشگاه آزاد بودم و کاملا با دانشگاه آزاد آشنا هستم افزود: روزی بود که کلاس‌های دانشگاه آزاد در مساجد مدارس و دبیرستان‌ها برگزار می‌شد و با کوشش و تلاش توانست امروز به فضا‌های خوب آموزشی دست یابد. در مقطعی مشکل دانشگاه نبود اساتید بود که این هم، هم اکنون حل شده است. در مقطعی دیگر دغدغه‌های پژوهشی وجود داشت که در این حوزه هم کار‌های خوبی انجام شد. در حال حاضر باید رویکرد دانشگاه‌ها به سمت مهارت آموزی و اشتغال باشد.
وی اظهار کرد: هم اکنون در شهرستان شاهرود ۱۶ مرکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی داریم. در گذشته تعداد دانشجویان ما ۳۶ هزار نفر بود که متاسفانه امروز با کاهش شدید دانشجو به تعداد ۲۲ هزار رسیده ایم.
فرماندار شاهرود بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی خودگردان است که از محل پرداخت شهریه هزینه‌های خود را می‌دهد و عملا دولت هیچ هزینه‌ای را در دانشگاه آزاد پرداخت نخواهد کرد؛ لذا باید رویکرد دانشگاه عوض شود. در نشستی که با ریاست جدید دانشگاه داشتم تاکید کردم که قبول مسئولیت یک نوع جهاد است و باید از ایشان به خاطر قبول این مسئولیت تشکر کرد.
وی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: امیدورایم دوستان ما در مرکز استان نگاه ویژه‌ای را به دانشگاه آزاد شاهرود داشته باشند.
هاشمی تصریح کرد: از پتاسیل دانشگاه‌ها باید در مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خشکسالی، سرمازدگی، مصرف بهینه آب و دیگر امور مبتلا به شهرستان باید بیشتر استفاده گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها