خبرهای داغ:
استاندار قزوین

رسانه ها، هدایتگر افکار عمومی هستند

زاهدی عنوان کرد: رسانه ها، افکار عمومی را هدایت می کنند بنابراین باید فضایی را بوجود آوریم که رسانه ها با حفظ حیثیت مردم و دولت و حیثیت خود رسانه ها مسایل را به درستی بیان کنند
کد خبر: ۹۰۲۹۱۱۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در همایش نقش قضا و رسانه که در سالن دادگستری قزوین برگزار شد بیان کرد: در یک جامعه قانونمدار که بناست امور با مشارکت همگان به سامان برسد، نقش همه دستگاه ها در درون حاکمیت و نقش مردم در قالب تشکل های مختلفی که مشارکتی دارند، موجب به سامان رسیدن همه امور کشور در عرصه های مختلف می شود.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی مردمی ترین انقلاب تاریخ است و اگر ما انقلاب های دنیارا مقایسه کنیم اصلا قابل رقابت با حضور مردم ایران نیستند.
استاندار قزوین اظهار کرد: به دلیل افزایش جمعیت مداومت حضور مردم کار مشکلی است و نهادها و سیستم هایی وجود دارند که نماینده حضور مردم هستند بنابراین رسانه ها می توانند عملکرد دولت و مردم را بیان کنند.
زاهدی افزود: کار دستگاه قضا، هم در استیفای حقوق مردم و هم در استیفای حقوق عامه امر بسیار حساسی است. رسانه ها یار و مددکار بسیار خوبی برای دستگاه قضا می باشند.
وی اضافه کرد: مسائلی وجود دارد که از طرف حاکمیت و رسانه باید در ارتباط با حقوق عامه رعایت شود. اگر باور داشته باشیم که رسانه ها، افکار عمومی را هدایت می کنند بنابراین باید فضایی را بوجود آوریم که رسانه ها با حفظ حیثیت مردم و دولت و خود رسانه ها مسایل را به درستی بیان کنند.
1010/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها