خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)استان سمنان:

آشنایی نسل نوجوان و‌جوانان با آرمان های انقلاب و امام/تحکیم زیر ساخت فکری و اعتقادی

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر آشنایی نسل سوم و‌چهارم با مبنا و اصول و آرمان های انقلاب و رهبری و نظام گفت: باید زیر ساخت فکری را با ارائه محتوا و روش درست تحکیم ببخشیم.
کد خبر: ۹۰۲۹۲۸۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار حسن حسن زاده در همایش فصلی فرمانده حوزه‌ها و مدیران تعلیم و تربیت و فرهنگی اجتماعی بسیج دانش آموزی استان سمنان در مجتمع فرهنگیان شهمیرزاد در سخنانی با خداقوت به زحمت‌کشان در عرصه بسیج دانش آموزی و تبریک برای خدمت در سنگری که مهمترین جبهه‌ها و سنگرهاست با بیان چرایی اهمیت دانش آموزی افزود: دانش آموزی مهمترین و اثرگذار‌ترین و اثر پذیرترین قشر جامعه هستندو امام راحل و رهبری انقلاب این قشر را آینده سازان مملکت می‌نامند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رهبری انقلاب در بیانات خود تاکید فرمودند: سرنوشت انقلاب دست جوانان است گفت: این قشر اثرپذیر هم هستند چرا که دانش آموز نوجوان و جوان را می‌توان در ذهن و فکر و شخصیت جوانان در تراز انقلاب اسلامی شکل دهیم.
وی با اشاره به وظیفه امروز ما افزود: آنچه می‌تواند سرنوشت نظام را رقم بزند و می‌تواند سرنوشت جهان اسلام را رقم بزند و این مهم است که نظام آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت از جایگاه مهمی برخوردار است که امروز اثرگذاری انقلاب را در منطقه می‌بینیم.
حسن زاده با بیان اینکه موقعیت انقلاب و کشور و خود را باید درک کنیم تا برنامه خوبی داشته باشیم تا انقلاب به هدفش برسد بیان کرد: رهبری انقلاب تاکید دارند امروز در یک جبهه گسترده‌تر و متنوع‌تر دشمنان حضور دارند که کج فهم‌ها را داریم که موضع گیری درستی ندارند و باید افرادی تربیت کنیم که خوب موقعیت انقلاب و کشور و جوانان را درک کنند.
وی با مطرح کردن این پرسش که چرا جوانان ما موشک می‌سازند، اما نمی‌تواند خودرو بسازند عنوان کرد: علت نداشتن فهم درست از هوش سرشار جامعه است که چگونه عمل کنیم و تراز در تربیت انقلابی است که در هر وضعیت و سن و قشر جامعه درک و فهم و برداشت صحیحی از جایگاه خودش کشور و جامعه و‌جهان اسلام داشته باشد که این مهم است.
حسن زاده با تاکید بر نیاز در جهت تلاش ایجاد زیر ساخت فکری محکم در جامعه گفت: در روز قدس و ۲۲ بهمن جمعیت زیادی می‌آیند که بخش قابل توجه آن‌ها جوانان و نوجوانان هستند و این‌ها نسل سوم و چهارم انقلاب به بعد هستند که دو پیام دارد که هر وقت بحث اصل نظام و اسلام و انقلاب است مردم خوب عمل می‌کنند و تشخیص درست دارند و جوانان می‌آیند.
وی علت ناراحتی استکبار را حضور جوانان و نوجوانان در صحنه در چهل سالگی انقلاب بیان کرد و افزود: امروز فرهنگ انقلاب و مردم انقلابی تکثیر شده که طبق آمار حداقل در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۳۰ تا ۳۵ میلیون نفر به صحنه می‌آیند و رهبری با این دید و نگاه تاکید دارند نسل سوم و چهارم امید بخش‌تر از نسل اول انقلاب هستند و این پاسخ به کسانی است که دم از ناامیدی می‌زنند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه رهبری در بیانات خود نسل اول را با احساسات انقلابی و مقدس به میدان آمدند و این احساسات و شور انقلابی مقدس است، اما شرطش زیر ساخت فکری داشتن است که برخوردار نبودند و کسانی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند بعد اظهار ندامت کردند، اما جوان امروز امید بخش‌تر و موثرتر است به شرط آنکه ایمان و انگیزه درست او حفظ شود.
وی با بیان اینکه نسل جوان ما پای کارند و نباید تحت تاثیر عملیات روانی دشمن قرار گیرند گفت: دشمن در عملیات روانی تلاش دارد زیر ساخت فکری را تحت تاثیر قرار دهد و تثبیت و استحکام زیر ساخت فکری مستحکم ۵۰ سال آینده را تضمین می‌کند و این بدان معناست که عملیات روانی هر چه سنگین شود از آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری دست بردار نیستند و این آرمان‌ها از اسلام ناب و‌آیات قرآن گرفته شده است.
وی با تاکید بر آشنایی نسل سوم و‌چهارم با مبنا و اصول و آرمان‌های انقلاب و رهبری و نظام افزود: باید زیر ساخت فکری را با ارائه محتوا و روش درست تحکیم ببخشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها