مهدی چمران:

دشمن به دنبال سرکوب روحیه شهادت طلبی ملت است

رییس سایق شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: خطر بزرگی که ما را تهدید می‌کند این است که غرب به دنبال نفوذ به افکار و سرکوب روحیه شهادت طلبی است.
کد خبر: ۹۰۲۹۴۱۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مهدی چمران در یادواره بازخوانی اندیشه‌های عارف و مجاهد شهید دکتر مصطفی چمران که  به همت موسسه آموزش عالی وحدت و با همکاری فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج، تیپ ۳۸زرهی شورای اسلامی ، شهرداری وبنیاد شهید تربت جام درمحل سالن همایش های این واحد دانشگاهی برگزارشد،  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: برای انقلاب اسلامی، ماندگاری انقلاب، اداره آن آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی، نعمت امنیت فداکاری‌ها صورت گرفته و خون‌ها ریخته شده و برنامه‌ها عملی شده و به سادگی به دست نیامده است.

وی افزود: رزمندگان ما در سایر نیرو‌های مسلح و مردم با تلاش شبانه روزی توانستند مرز‌های کشور را به خوبی حفظ و توطئه‌ها را خنثی کند، اما فتنه‌ها فراتر از آن است و توطئه فرهنگی، هویت زدایی، تمدن زدایی توسط استکبار جهانی ادامه دارد تا ما را مقلد غرب کند.

رییس سابق دوره دوم و سوم شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: خطربزرگی که ما را تهدید می‌کند این است که غرب به دنبال نفوذ به افکار و درونمان است و به دنبال سرکوب شهادت طلبی است که همه با مواظب و مراقب باشیم تا تمدن دیگری را برما غالب نکند.

وی تصریح کرد: دشمن از اعتقادات مردم انقلابی ایران ترس دارد و متاسفانه عده‌ای در داخل کاری می‌کنند که دشمن می‌خواهد و  این  یک خطر است.

چمران خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره شهدا برای این است که بتوانیم راه و مسیر آنان را  ادامه دهیم. شهید چمران و نه دیگر شهدا به این مجالس احتیاج ندارند و نفع این مجالس برای خودمان است.

وی بیان داشت: شهید چمران در ابتدای انقلاب به فرمان امام راحل در ایران ماند و ذوب در ولایت بود و اسوه شهیدچمران حضرت علی (ع) بود.

وی ابراز داشت: شهید چمران، عارفی در میدان عملیات بود و در جنگ عرفان خودش را نشان داد و همچنین یک دانشمند عملیاتی بود.

در این مراسم فرمانده جنگ‌های نامنظم و همرزم شهید چمران سرهنگ فرتاش، دکتر حسین زاده جانشین بسیج اساتید و دکتر افسری عضو بسیج اساتید استان خراسان رضوی، حمیدی فرماندار و حجت الاسلام طاهری امام جمعه تربت جام در ارتباط با شخصیت و ویژگی‌های ارزشمندشهید چمران مطالبی ایراد کردند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار