خبرهای داغ:
مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

استقامت و انقلابی‌گری رمز پیروزی ملت ایران

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: دو شاخصه استقامت و انقلابی‌گری رمز پیروزی ملت بزرگ ایران از اول انقلاب تاکنون بوده است و دشمنان ما نتوانستند کمترین آسیبی به انقلاب اسلامی ما بزنند.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۳۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

استقامت و انقلابی‌گری رمز پیروزی ملت ایرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سرهنگ علی مختاری‌معین در جمع هسته‌های فکری هادیان سیاسی اظهار داشت: واقعیت‌های ملموس و تجربه شده فراروی بشر نشان می‌دهد، بسیاری از موفقیت‌ها، پیروزی‌ها و دستاوردهای امت‌ها و ملت‌ها و حتی افراد، مرهون و مدیون استقامت و پایداری آنان در عرصه‌های گوناگون است.

وی افزود: دو شاخصه استقامت و انقلابی‌گری رمز پیروزی ملت بزرگ ایران از اول انقلاب تاکنون بوده است و دشمنان ما نتوانستند کمترین آسیبی به انقلاب اسلامی ما بزنند.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به اینکه  ملت بزرگ ایران در آزمون‌های بزرگ در تاریخ چه قبل از انقلاب و چه بعد  از انقلاب در مبارزات سیاسی نمره قبولی گرفتند، گفت: ایستادگی و پایداری و استقامت شخصیت‌های بزرگ از جمله سید جمال‌الدین اسدآبادی و میرزای شیرازی در جریان تنباکو و شخصیت حضرت امام خمینی(ره) که در مقابل  استکبار ایستادگی کرد و فرش زیرپای قدرت آمریکا در کلیدی‌ترین و حساس‌ترین نقطه جهان یعنی غرب آسیا را کشید و عزت و آبرو را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

وی به نمونه‌هایی از استقامت و مقاومت ملت بی‌نظیر و قدرشناس انقلاب اسلامی ایران  اشاره کرد و افزود: بهترین محور استقامت قبل از انقلاب قیام 14 خرداد سال 42 بود که پایداری و استقامت مردم با رهبری حضرت امام (ره) باعث شد که یک قیام و نهضتی آغاز شود که در واقع مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی را منجر شد.

مختاری تصریح کرد: دفاع مقدس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی دیگر از مهمترین نمادهای پایداری و استقامت بود و در واقع ملت بزرگ ایران با بیش از 59 کشور که حامی صدام بودند، می‌جنگیدند. 

وی به نمادهای دیگر استقامت اشاره کرد و گفت: تقدیم ده‌ها هزار شهید در دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم، تحمل فشارها و سختی‌های ناشی از جنگ، تحمل رنج‌ها و گرفتاری‌ها نشأت گرفته از تحریم نیز از دیگر نمادهای مقاومت و استقامت ملت شجاع ایران است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در ادامه با اشاره به ویژگی‌ها و اصول انقلابی‌گری بیان داشت: وحدت و دوری از تفرقه دو محور مهم و اصلی در انقلابی‌گری است.

وی با بیان اینکه وحدت عامل پیروزی است نمونه بارز آن را حضور آحاد ملت در تمام صحنه‌های انقلاب دانست و گفت: موضوع روشنگری و بصیرت‌افزایی یکی دیگر از ویژگی‌های انقلابی‌گری است.

مختاری شناخت وظیفه و دوست و دشمن را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: ریشه تمام آسیب‌های اجتماعی ما به دشمن  اصلی ما که همان آمریکا است، برمی‌گردد.

وی ادامه داد: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری و ایستادگی و صبوری و حفظ وحدت و تلاش مدیران در اهتمام به اقتصاد مقاومتی و فرهنگ هوشیاری و روحیه همت و تلاش در راستای خدمت به محرومین و مستضعفین از جمله اصول انقلابی‌گری است.

مسئول سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: واقعیت این است که فوران چشمه تولید اندیشه سیاسی و فکری در غرب به ویژه آمریکا متوقف شده است و در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز هوشمندانه آمده که آنها به توانمندی انقلاب اسلامی ایران پی بردند و از عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هراس دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات