سید ساجد یعقوبی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل،
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اردبیل – مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل برلزوم نهادینه شدن فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی بویژه تولیدات تعاونی‌ها در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۰۳۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

فرهنگ استفاده از تولیدات تعاونی‌ها در اردبیل نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،قاسم رحیمی در جلسه ستاد هماهنگی و بزرگداشت هفته تعاون در اردبیل افزود: همه باید در راستای نهادینه شدن فرهنگ تعاون، بهره ور کردن تعاونی ها و استفاده از تولیدات داخلی در استان تلاش کنیم .

وی در این خصوص ترویج فرهنگ تعاونی در جامعه را خواستار شد و اضافه کرد: ترویج فرهنگ و دانش تعاون می‌تواند موجب ایجاد بستر تازه به منظور جلب مشارکت‌های مردمی و هدایت امور و منابع به بخش تعاونی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: علاوه بر این ارائه آموزش‌های مورد نیاز و مرتبط به مدیران تعاونی‌ها و تعاونگران بی‌شک تاثیر چشگیری در ارتقا بهره‌وری و تشویق تعاونگران به استفاده از فناوری های نوین خواهد شد.

وی همچنین نسبت به اجرای برنامه های هفته تعاون به صورت منظم و مطلوب تاکید کرد و بیان داشت: هفته تعاون امسال با حضور گسترده مسئولان و تعاونگران برگزار خواهد شد.

رحیمی از معرفی و تجلیل تعاونی‌های برتر این استان همزمان با هفته تعاون خبر داد و با تاکید بر اهمیت برگزاری هفته تعاون  متذکر شد: برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته تعاون جهت برگزاری مطلوب برنامه ها بویژه مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان پیگیری و اجرایی می شود.

ارسال نظرات